"Asta va avea impact asupra veniturilor lor. Un operator care oferă numai serviciul de bază are o puternică concurenţă şi nu reuşeşte să se poziţioneze foarte bine pe piaţă", a spus Fecioru.
Potrivit acestuia, utilizatorul se axează pe conţinut.
"Mă refer la acest lucru pentru că nu mai sunt extrem de tentante ofertele care conţin minute, SMS. Omul vrea să îşi folosească terminalul pentru conţinutul care se poate accesa de către aceste terminale. De la cei mai tineri, chiar de la copii, nu îşi folosesc terminalele în scopul principal de a vorbi la telefon, ci pentru a accesa pagini de Facebook, de a comunica în stil netradiţional. Ajungem la concluzia că şi în zona de vânzare vor trebui să apară integratorii de soluţii, acele companii care să pună laolaltă serviciul de bază, adică cel de transport. Nu sunt idei noi dar la acest moment se pare că piaţa s-a orientat către această zonă a conţinutului. Dacă în urmă cu ceva timp accesul la mail era destul de mulţumitor, acest lucru s-a transformat", a mai afirmat oficialul MCSI.
Sursa: Agerpres