Marius Ghenea, cunoscut investitor în proiecte de tip business angel, a anunţat  vânzarea a 100% din acţiunile Casia Communications către Elevate, unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa românească de indoor media.

Casia Communications este un proiect de business pe segmentul de publicitate indoor. Demarat în 2007 ca propunere lansată în cadrul show-ului TV Arena Leilor, proiectul a fost finanţat de Marius Ghenea prin preluarea unui pachet de acţiuni alături de fondatorii Simona Opriş şi Carmen Vornicelu.

“Cred că această vânzare şi integrarea ulterioară a Casia în cadrul Elevate reprezintă o trecere firească într-o nouă etapă de dezvoltare a proiectului nostru de business, ţinând cont că Elevate este, în contextul consolidării recente din Indoor Partnership, unul dintre cei mai puternici jucători de pe piaţa de indoor media din România,” a declarat Marius Ghenea.

Nou sistem de publicitate indoor

Casia Communications a implementat în ultimii doi ani un sistem inovator de publicitate indoor bazat pe oglinzi cu iluminare din interior şi cu posibilitatea de a afişa mesaje publicitare într-o ordine şi la intervale de timp prestabilite. Oglinzile sunt plasate în baruri şi restaurante premium, locaţii cu un trafic mediu de 7.000 vizitatori pe lună.

“Personal sunt mulţumit că am demonstrat viabilitatea acestui proiect, chiar şi în această perioadă economică dificilă şi că am realizat un exit care satisface toate părţile implicate,” a adăugat Marius Ghenea.

Cu o istorie de 5 ani, Elevate este una dintre cele mai dinamice agenţii de indoor media. După ce a introdus publicitatea în lift în România, Elevate şi-a completat portofoliul cu servicii de publicitate în clădiri de birouri, hoteluri, ansambluri rezidenţiale, saloane de coafură.