Operatorul hotelier Marriot International intentioneaza sa-si creasca de patru ori numarul de hoteluri din China in urmatorii 5-6 ani, pentru a profita de cresterea numarului de turisti si a oamenilor de afaceri din tara, informeaza AFP. In prezent, compania detine 25 de unitati si are in constructie inca 32. Pentru inceput, numarul hotelurilor Marriot din China va fi extins la 48 pana in 2010. Lantul hotelier s-a concetrat pana in prezent asupra marilor orase din China, precum Beij
Operatorul hotelier Marriot International
intentioneaza sa-si creasca de patru ori numarul de hoteluri din China in
urmatorii 5-6 ani, pentru a profita de cresterea numarului de turisti si a
oamenilor de afaceri din tara, informeaza AFP. In prezent, compania detine 25
de unitati si are in constructie inca 32.
Pentru inceput, numarul hotelurilor Marriot din China va fi
extins la 48 pana in 2010. Lantul hotelier s-a concetrat pana in prezent asupra
marilor orase din China, precum Beijing si Shanghai, dar acum se va extinde mai
mici.
China a intrat in atentia mai multor lanturi hoteliere
precum Intercontinental, Hilton, Shangri-La si Accor. Compania Accor, care
detine deja 50 de unitati in China, a anuntat saptamana trecuta ca va deschide
sau va incepe lucrarile la 180 de noi unitati pana in 2010.
Marriot International este prezent in China prin sase
marci, precum Ritz-Carlton si JW Marriott Hotels & Resorts.
Sursa: AFP