Marriott International, unul dintre cele mai mari lanţuri hoteliere din lume, a anunţat că are în plan afilierea a 770 de hoteluri din întreaga lume, în următorii patru ani. Decizia vine pe fondul crizei financiare care a forţat tot mai mulţi hotelieri independenţi din Europa sau Orientul Mijlociu să se alăture unui brand puternic pentru a face faţa situaţiei de pe piaţă. "Hotelierii au început să apeleze la noi şi să ne propună să se afilieze brandurilor Marriott", a dec
Marriott International, unul dintre cele mai mari lanţuri hoteliere din lume, a anunţat că are în plan afilierea a 770 de hoteluri din întreaga lume, în următorii patru ani.
Decizia vine pe fondul crizei financiare care a forţat tot mai mulţi hotelieri independenţi din Europa sau Orientul Mijlociu să se alăture unui brand puternic pentru a face faţa situaţiei de pe piaţă.
„Hotelierii au început să apeleze la noi şi să ne propună să se afilieze brandurilor Marriott”, a declarat Kevin Kearney, vice presedintele Marriott International Hotel.
Compania are în plan transformarea mai multor proprietăţi şi transferarea lor nu numai sub brandul Marriott ci şi sub brandurile Ritz-Carlton şi Courtyard, intenţionând să investească în acest demers 1,5 miliarde de dolari.
Reprezentanţii Marriott au susţinut, de asemenea, că deţin lichidităţi şi că situaţia financiară a grupului este buna, în ciuda crizei economice.
Marriott International a înregistrat o pierdere netă de 23 milioane de dolari pentru primul trimestru fiscal, încheiat la finele lunii martie, ca urmare a scăderii gradului de ocupare. În perioada similară a anului trecut, compania a raportat un profit de 122 milioane de dolari.
Veniturile lanţului hotelier au scăzut, de asemenea, cu 15 procente, la 2,5 miliarde de dolari.
Marriott International Hotel deţine 3.200 de unităţi hoteliere în 66 de ţări din întreaga lume, cea mai mare parte a veniturilor fiind asigurate de operaţiunile din America de Nord.