Dacia, Volkswagen, Ford, Skoda şi Renault vând sute sau în cazul mărcii autohtone mii de unităţi în fiecare lună, dar pe piaţa auto locală sunt producători care nu vând nici măcar o unitate pe an.
Printre mărcile care nu au vândut niciun model în ţara noastră se numărăr Lotus şi Rolls-Royce. În statistica Poliţiei nu apare niciun Lotus sau Rolls-Royce înmatriculat nici în 2014 şi nici în 2013.
Printre modele pe care românii le evită fie din raţiuni legate de preţ, reputaţie sau disponibilitate sunt Chrysler, Daihatsu, Dodge, Hummer, Lancia, Saab sau Rover. Printre automobilele exclusiviste care circulă în România se numără: 175 de modele Ferrari, 47 de maşini Lamborghini, 60 unităţi Bentley, 223 Maserati, 6 modele electrice Tesla şi un Bugati Veyron 16.4.
Datele oficiale ale DRPCIV relevă faptul că, la sfârşitul anului 2014, parcul auto naţional din România ajunsese la 6.270.615 unităţi, în creştere cu 4,77% faţă de aceeaşi perioadă din 2013, când numărul acestora era de 5,98 milioane de exemplare.