„Avem mai multe programe de restaurare. De exemplu, acum refacem integral interiorul unui Bentley mk6 și avem în curs de finalizare montaj un Aro 241, un Rolls Royce Silver Cloud 2, un RR Silver Dawn , un Mercedes 190 SL”, enumeră Ionescu câteva din mașinile la care lucrează, alături de multe altele. Spune despre „afacerea de restaurare auto” că are o particularitate care o deosebește de marea parte a altor businessuri: materia primă. „Dacă nu am automobile în stoc, nu am ce propune clienților la prețuri corecte. Nu am cum să vând, de pildă, un BMW 327 cabriolet dacă nu îl dețin fizic – au fost fabricate în jur de 1.200 bucăți între 1936-1945 și mai există în viață circa 100 de exemplare”, detaliază el.
Iar clienți sunt. Cei mai mulți din mediul de business, pentru că este un hobby scump. În funcție de marca și de gradul de uzură al automobilului, restaurarea are un cost cuprins între 10.000 și – 50.000 de euro. Pentru întreținerea anuală, proprietarul mașinii mai plătește de la câteva sute la câteva mii de euro într-un an.

Mai multe detalii despre cât costă și ce presupune acest hobby găsiți în revista Capital din această săptămână.