În luna aprilie 2012 s-au înregistrat evoluţii pozitive în toate regiunile în care activează marca Porsche. Pieţele din Germania (+21.5%) şi Rusia (+22.9%), în special, au avut contribuţii semnificative la creşterea livrărilor: au fost înmânate 4.682 de vehicule clienţilor din Europa – cu 13.1% mai mult decât în aprilie 2011. Pe piaţa din Statele Unite ale Americii, o piaţă importantă în mod tradiţional, au fost livrate cu 8.4% mai multe automobile, comparat cu aceeaşi lună a anului trecut.

„Graţie acestei noi performanţe în ceea ce priveşte livrările către clienţi în aprilie,
suntem pe calea cea bună pentru a ne atinge ţinta de creştere prevăzută în strategia pentru 2018”, a spus Bernhard Maier, membru al Consiliului Executiv pentru Vânzări şi Marketing al Porsche AG. „Principalul nostru obiectiv strategic este şi va rămâne creşterea calităţii – în special în contextul unei economii globale cu aspecte mixte”, a încheiat Maier.  

Succesul global al modelului Porsche 911 Carrera a continuat şi în aprilie 2012: cele 3.123 de modele sport livrate clienţilor au reprezentat o creştere de 40,4% faţă de luna aprilie a anului trecut. Mai mult de o treime din total – mai exact 1.127 de maşini – au fost cumpărate în SUA. Modelul Cayenne a fost din nou pe primul loc în luna în cauză: 6.037 de SUV-uri sport au fost vândute la nivel mondial.