Autostrada A7 din Germania, închisă până la sfârșitul anului

Începând de astăzi, anumite secțiuni ale autostrăzii A7 din Germania vor fi complet închise până la sfârșitul anului 2024 din cauza lucrărilor de renovare a podului Seeve. Șoferii trebuie să se aștepte la întreruperi semnificative ale traficului. A fost stabilită o rută ocolitoare pentru a evita zona afectată.

Autostrada A7, sud de Tunelul Elba, va fi închisă în direcția Hanovra până la sfârșitul anului pentru lucrări de construcție a podurilor între nodul Maschener Kreuz și nodul Horster Dreieck, începând de miercuri, 14 august, de la ora 20:00, conform anunțului făcut de Autobahn GmbH des Bundes.

Rutele ocolitoare vor fi stabilite de la intersecția Maschen, urmând autostrada A39 spre Lüneburg, apoi pe drumul de acces către autostrada A1 spre Bremen și autostrada A7 spre Hanovra. Măsura se datorează lucrărilor de renovare a podului de peste Seeve, conform declarației companiei federale de autostrăzi.

Germania, steag
SURSA FOTO: Pexels

Mai multe autostrăzi din Germania au fost închise anul acesta

În această vară, mai multe autostrăzi din Germania sunt închise pentru lucrări de construcție. De exemplu, autostrada A40 este complet închisă între Bochum-Hamme și Bochum-Zentrum din cauza reconstrucției unui pod esențial.

Această structură, construită în 1959, a suferit avarii semnificative din cauza traficului intens de camioane grele și necesită acum o renovare majoră. Renovarea presupune închiderea completă a tronsonului pentru ambele sensuri de circulație. Lucrările au început pe 6 august și vor continua până pe 19 noiembrie 2024.

Dezbateri privind limitele de viteză pe autostrăzile in Europa

În întreaga Europă, se discută tot mai intens despre stabilirea de noi limite de viteză, în contextul necesității de a reduce accidentele grave și de a combate poluarea provocată de transportul rutier.

Germania, cunoscută pentru secțiunile sale de autostradă fără limită de viteză, se află în mijlocul unei dezbateri aprinse privind introducerea unor restricții mai stricte. Susținătorii acestor măsuri argumentează că limitele de viteză ar spori siguranța rutieră și ar contribui la scăderea emisiilor de carbon. În schimb, cei care se opun susțin că astfel de restricții ar limita libertatea personală și ar avea un impact negativ asupra industriei auto, un sector esențial pentru economia germană. Mai multe puteți citi aici.