Compania Master House Grup şi-a făcut intrarea pe piaţa autohtonă a lactatelor prin lansarea brandului Dar Lactate în urma unei investiţii totale de 2,5 milioane de euro.

Produsele comercializate sub brandul Dar Lactate urmează să fie prezente simultan pe mai multe categorii ale pieţei lactatelor, gama incluzând lapte, iaurt, iaurt de băut, sana şi smântână. Lactatele sunt produse la fabrica companiei din judeţul Giurgiu, iar pentru început vor fi distribuite doar în Bucureşti.

Intrarea Master House Grup pe piaţa produselor lactate se produce la scurt timp de la majorarea capitalului prin aportul adus de către Top Brands Distribution, care deţine în prezent 66,67% din capitalul social al companiei.

„Master House Grup împreună cu Top Brands Distribution va asigura şi distribuţia produselor. Cantitatea procesată de fabrica noastră din judeţul Giurgiu poate să ajungă la o producţie de 20.000 de litri de lapte pe zi. Astfel, pentru început ne-am hotărât să distribuim produsele noastre doar în Bucureşti, fiind siguri că astfel produsele vor ajunge foarte repede la consumator. Pentru susţinerea afirmaţiei că produsul nostru este proaspăt am optat ca laptele să fie ambalat într-o sticlă specială, transparentă, care protejează laptele”, a declarat Remus Dănăilă, administrator Master House Grup.

Angajator nou în judeţul Giurgiu

Fabrica Dar Lactate este situată în comuna Bucşani, sat Vadu Lat, judeţul Giurgiu. Lucrările de construcţie a fabricii au început în anul 2007, fabrica fiind dată în folosinţă în decembrie 2008. Fabrica a fost construită cu fonduri europene.

La momentul preluării de către Top Brands Distribution, fabrica avea 20 de angajaţi, numărul acestora crescând în prezent până la 50. Majoritatea noilor angajaţi au fost recrutaţi pe plan local, însă personalul de specialitate a fost adus din Bucureşti şi din alte zone din ţară.

Top Brands Distribution este este cel de-al doilea mare jucător pe piaţa de distribuţie din România. Înfiinţată în 1998, compania Top Brands Distribution are în prezent peste 450 de angajaţi şi peste 20.000 clienţi, distribuind produsele Philip Morris şi Kraft Foods. De-a lungul timpului, Top Brands Distribution şi-a dezvoltat o reţea impresionantă care în prezent acoperă Capitala şi 18 judeţe ale ţării. În anul 2008, cifra de afaceri a Top Brands Distribution a atins 317 milioane euro, pentru ca în primul semestru 2009 să totalizeze 140 milioane euro.