Mastercard ne face educaţie financiară

Mastercard Europa a lansat pentru România portalul EduCard, de educaţie financiară a consumatorilor. Pe site sunt prezentate o serie de explicaţii referitoare la organizarea cheltuielilor, posibilităţi de economisire, carduri de credit, cumpărături online cu cardul. Site-ul www.mastercard.ro/educard va găzdui săptămânal analize ale unor situaţii în care oameni au fost puşi oameni care nu au ştiu cum să-şi gestioneze banii, sau oportunităţi pe care le-au pierdut pentru că nu

Mastercard Europa a lansat pentru România portalul EduCard, de educaţie financiară a consumatorilor. Pe site sunt prezentate o serie de explicaţii referitoare la organizarea cheltuielilor, posibilităţi de economisire, carduri de credit, cumpărături online cu cardul.

Site-ul www.mastercard.ro/educard va găzdui săptămânal analize ale unor situaţii în care oameni au fost puşi oameni care nu au ştiu cum să-şi gestioneze banii, sau oportunităţi pe care le-au pierdut pentru că nu au avut, sau nu au ştiu să facă uz de card. Potrivit oficialilor Mastercard, momentul este potrivit deoarece acum oamenii sunt interesţi de modalităţi de administrare mai chibzuită a banilor.

EduCard pune la dispoziţia consumatorilor două instrumente utile: un calculator care îi ajută să-şi estimeze puterea de cumpărare şi unul cu ajutorul căruia au posibilitatea să previzioneze banii pe care i-ar putea economisi pentru o achiziţie viitoare.

Denisa Mateescu, director general pentru România şi Balcani în cadrul Mastercard Europe, a declarat că „dezvoltarea accelerată a pieţei financiare din România din ultimii ani impune eforturi susţinute de informare a consumatorilor în acest domeniu, pentru a facilita o alegere documentată a serviciilor şi produselor bancare de către aceştia. Decalajele între nivelul pieţei şi nivelul cunoştinţelor financiare trebuie compensate cât mai repede pentru ca românii să ştie să administreze serviciile financiare şi finanţele personale cu chibzuinţă şi precauţie, minimizând riscurile şi sporind avantajele”.