Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți, semnează un parteneriat pe termen lung cu Grupul City Grill, cel mai important grup românesc de restaurante din București, prin care încurajează plățile cu cardul în rândul clienților din localurile City Grill, City Café, Hanu’ Berarilor, Caru’ cu bere, Buongiorno, Pescăruș, Hanu’ lui Manuc, Becker Brau, prin oferirea unor beneficii speciale.
Inițiativa face parte dintr-un amplu demers susținut de Mastercard pentru încurajarea utilizării cardului ca modalitate de plată sigură, rapidă și eficientă, și cuprinde o serie de acțiuni de educare a consumatorilor cu privire la securitatea plăților cu cardul.
„Apetitul românilor față de modalitățile de plată electronice ne-a determinat să ne dezvoltăm strategia de educare și promovare a celor mai inovatoare tehnologii. Astfel că ne bucurăm să fim alături de Grupul City Grill, un brand 100% românesc, care a reușit să își transforme localurile în adevărate destinații gastronomice. Împreună vom continua să oferim consumatorilor noștri cea mai bună experiență de plată, în cele mai sigure condiții, oferindu-le și noi beneficii speciale și, totodată, vom continua demersul de susținere al unuia dintre cele mai importante sectoare economice – industria HoReCa”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația.
Clienții Grupului City Grill, posesori de card Mastercard, vor avea parte de beneficii adiționale, precum reduceri sau produse gratuite. Totodată, deținătorii de carduri Mastercard Premium vor putea participa la diferite evenimente de tipul wine&food pairing desfășurate în locațiile grupului.
„Parteneriatul cu Mastercard vine într-un moment extrem de sensibil pentru industria HoReCa, de aceea importanța lui este maximă pentru grup. În contextul actual este cu atât mai esențială educarea și promovarea soluțiilor inovatoare de plată, iar Mastercard este partenerul ideal. Suntem recunoscători pentru aportul pe care acest parteneriat îl va aduce în consolidarea relației cu clienții noștri, dar și pentru industrie în sine, unde Mastercard este deja partener strategic HoReCa”, a declarat Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.
Nu în ultimul rând, parteneriatul va include și o serie de proiecte dezvoltate de Mastercard și Grupul City Grill pentru promovarea bucătăriei și preparatelor tradiționale românești în rândul turiștilor care vor vizita România cu ocazia campionatului EURO 2021.