Joint venture-ul dintre MasterCard şi Telefónica, lansat cu scopul de a dezvolta soluţii financiare prin telefonul mobil în 12 pieţe din America Latină, a anunţat noul brand corporativ şi de consum, Wanda, precum şi echipa ce se va ocupa de această iniţiativă.
Wanda va oferi soluţii de plată prin telefonul mobil celor peste 87 de milioane de clienţi Movistar din cele 12 pieţe unde va opera. Aceste servicii de plată mobile vor fi ataşate unui portofel mobil sau unui cont preplătit, care va permite, printre altele, transferuri de bani, cumpărarea de minute în reţea, plata facturilor sau cumpărături la comercianţi. Portofelul mobil şi conturile preplătite vor fi disponibile oricând şi oriunde, la nivel global.
Mobile Payment Solutions (MPS), compania cu care Wanda are o înţelegere globală în cele 12 pieţe unde serviciile de plată mobile vor fi oferite, va fi responsabilă pentru dezvoltarea şi implementarea tehnologiei bazate pe portofelul mobil şi a serviciilor aferent.
Wanda, care are sloganul Your mobile money (Banii dumneavoastră mobili), reflectă valorile de bază ale companiei MasterCard – siguranţă, inovaţie, accesibilitate şi dinamism – în soluţiile furnizate consumatorilor din regiune.
„Ne bucurăm să anunţăm numele brandului prin intermediul căruia vom dezvolta iniţiativa plăţilor prin telefonul mobil”, spune Richard Hartzell, Preşedinte în cadrul MasterCard, America Latină şi Regiunea Caraibelor. „Cu ajutorul acestui brand puternic şi al echipei care îl conduce, sunt convins că Wanda va deveni liderul din spatele plăţilor mobile din regiune, generând o creştere a economiei şi promovând incluziunea financiară.”
Wanda reprezintă un element crucial în strategia globală de servicii financiare a companiei Telefónica. Aceste servicii sunt acum administrate de divizia de digital, formată anul trecut pentru a identifica oportunităţile din mediul online.
Operatorii companiei, desemnaţi pentru regiunea America Latină, vor avea sediul în Miami, Florida. Compania are în momentul de faţă peste 50 de angajaţi în regiune.