Seria măsurilor de criză adoptate de companiile aeriene continuă. După ce englezii de la Ryanair propuneau taxarea toalelelor, a venit rândul japonezilor „să-şi pună mintea la contribuţie” şi să facă în aşa fel încât la finalul anului profitul să fie cât mai mare. Astfel, cea mai mare companie aeriană japoneză, Japan Airlines (JAL) a anunţat că vinul pe care îl va servi pasagerilor de la clasa economică va fi pus în recipiente de plastic. Care este ra
Seria măsurilor de criză adoptate de companiile aeriene continuă. După ce englezii de la Ryanair propuneau taxarea toalelelor, a venit rândul japonezilor „să-şi pună mintea la contribuţie” şi să facă în aşa fel încât la finalul anului profitul să fie cât mai mare.
Astfel, cea mai mare companie aeriană japoneză, Japan Airlines (JAL) a anunţat că vinul pe care îl va servi pasagerilor de la clasa economică va fi pus în recipiente de plastic.
Care este raţiunea unei astfel de măsuri? Nicidecum preţul mai mic al PET-urilor reciclabile, ci greutatea acesora. În logica japonezilor, sticlele din plastic cântăresc mai puţin şi, în consecinţă, aeronava cântăreşte mai puţin şi, în final, consumă mai puţin kerosen.
Astfel, vinul roşu franţuzesc şi cel alb spaniol, soiurile servite în general de JAL, vor fi servite în sticle de plastic, compania dând asigurări că sticla de plastic arată exact la fel ca cea de până acum, iar calitatea vinului nu este nicidecum afectată.
SURSA: „L’Essentiel”