Druid, producătorul de asistenţi virtuali inteligenţi pentru organizaţii de tip Enterprise, anunţă lansarea unui chatbot destinat simplificării procesului de recrutare din cadrul PRO TV, parte a grupului Central European Media Enterprises (CME), unul din liderii Europeni în producţie şi distribuţie audiovizuală.
Chatbotul, poreclit intern „Punctescu”, a fost proiectat de echipa Druid special pentru nevoile PRO TV şi acoperă cateva puncte cheie din procesul de recrutare a candidaţilor acceptaţi la interviuri, evaluaţi şi aprobaţi de către management. Astfel, în momentul în care un candidat este aprobat spre recrutare, Punctescu generează o reacţie în lanţ complet automatizată. Oferta de angajare se trimite prin email candidatului, odată acceptată oferta de către candidat Punctescu analizează 5 tipuri de contracte de muncă şi generează automat contractul în care se încadrează candidatul din punct de vedere al tipului de angajare sau numărului de ore lucrate, notifică responsabilii de HR asupra emiterii ofertei şi invită candidatul pentru a semna contractul. În cazul în care candidatul îşi trimite o poză a buletinului, chatbotul poate procesa imaginea şi va extrage automat informaţiile necesare precompletării contractului atât cu informaţiile de identificare, precum şi cu informaţiile specifice de colaborare confom ofertei de angajare. Se lucrează acum la facilitatea ca după semnarea contractului de către candidat, Punctescu să încarce contractul în aplicaţia internă de resurse umane.
Pentru asigurarea confidenţialităţii datelor şi a reglementărilor GDPR, toate informaţiile sunt menţinute în infrastructura PRO TV, inclusiv serviciul OCR. De altfel, Druid este unul dintre puţinii furnizori de platforme de dezvoltare chatboţi la nivel global care permite implementarea completă în perimetrul clientului, fără nicio interacţiune cu furnizorii globali de servicii AI. Serviciul de OCRizare este bazat pe o tehnologie proprietatea Druid, optimizată spre o rată de peste 99,99% a identificării corecte a informaţiilor din cărţile de identitate.
„Soluţia dezvoltată ne permite o degrevare semnificativă de activităţi de rutină a colegilor din departamentul Resurse Umane implicaţi în recrutare. Mai mult, un alt scenariu pe care îl vom putem rezolva acum este generarea mai rapida a contractelor de drepturi de autor în timp real, prin simpla scanare a buletinului cu mobilul, înainte ca invitaţii să intre în platou. Este o procedură extrem de rapidă. În câteva minute, contractele sunt precompletate, gata de semnare” declară Cristian Popescu, director HR PRO TV.
„Mă bucură deschiderea PRO TV-ului pentru implementarea unei tehnologii noi, care răspunde nevoilor cotidiene de viteză, decizie în mişcare, comoditate şi simplitate. Sunt convins că Druid va proiecta şi antrena noi asistenţi virtuali inteligenţi în cadrul companiei” declară Liviu Drăgan, CEO Druid.
Druid este singura companie din România specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi dedicaţi proceselor complexe tip Enterprise, şi unul dintre puţinii furnizori la nivel global care acoperă toate tipurile de implementări – cloud, hybrid sau on-premise. Sutele de şabloane conversaţionale preconfigurate pe roluri, procese şi industrii asigură lansarea în producţie în doar câteva săptămâni.