Acest proiect de infrastructură pare de nerealizat pentru politicienii de pe Dâmbovița. În prezent. România gestionează 711 km de autostradă, față de cei peste 12.000 km de șosea rapidă administrată de Franța, gazda Campionatului European de Fotbal din acest an. Pe de altă parte, Franța a reușit performanța fabuloasă de a construi autostrăzi cu trei benzi pe sen, prin munte, la altitudine de peste 1.000 m.
În Regiunea Grenoble-Lyon-Geneva, autoritățile franceze și elvețiene au construit autostrăzi cu trei bezi la înălțimi mult mai mari decât Carpații României, prin stâncă. cu tunele kilometrice la altitudini de peste 1.000m.
Sperăm că, urmărind această realitate, cel mai probabil inimaginabilă pentru actuala clasă politică din România, ultimele conduceri ale Ministerului Transporturilor și Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România, să poată realiza măcar ciotul de 3,5 km de autostradă într-o zonă de câmpie și cea mai așteptată autostradă, respectiv Pitești-Sibiu.
Şansele Bucureştiului de a face parte din lista oraşelor ce vor găzdui Euro 2020 au fost îngropate