Grupul german de construcţii Max Bögl este interesat să participe în acest an la mai multe proiecte în România, precum magistrala V a metroului, centura Deva-Orăştie sau unele lucrări de mediu."Urmărim două proiecte mari, respectiv ocolirea în regim de autostradă Deva-Oraştie şi magistrala V a metroului, dar şi unele proiecte pentru infrastructura de mediu, pentru realizarea de gropi de gunoi ecologice", a declarat Romeo Boţocan, directorul pentru România al grupului german
Grupul german de construcţii Max Bögl este interesat să participe în acest an la mai multe proiecte în România, precum magistrala V a metroului, centura Deva-Orăştie sau unele lucrări de mediu.
„Urmărim două proiecte mari, respectiv ocolirea în regim de autostradă Deva-Oraştie şi magistrala V a metroului, dar şi unele proiecte pentru infrastructura de mediu, pentru realizarea de gropi de gunoi ecologice”, a declarat Romeo Boţocan, directorul pentru România al grupului german, citat de Mediafax.
Oferte până în 2 martie pentru magistrala V
Pentru proiectul de realizare a magistralei V a metroului, Drumul Taberei-Universitate-Pantelimon, Metrorex a anunţat că aşteaptă până la 2 martie oferte pentru lucrări estimate la 1,16 miliarde lei la structura de rezistenţă în cadrul secţiunii Râul Doamnei – Haşdeu (Opera).
Şoseaua Deva-Orăştie, cu o lungime de 32,8 kilometri, va fi un tronson din viitoarea autostradă Piteşti-Sibiu-Deva-Nădlac. Contractul pentru construcţia şoselei, estimat la peste 250 milioane euro, fără TVA, urma să fie atribuit în luna octombrie a anului trecut, dar licitaţia a fost contestată, iar procedurile vor fi reluate în luna februarie.
Afaceri în creştere pentru Max Bögl în România
Afacerile consolidate ale Max Bögl în România s-au majorat anul trecut de la 50 de milioane de euro la aproape 75 milioane de euro, estimările din acest an indicând un nivel de 110-120 de milioane de euro.
Prognoza din 2010, an în care constructorul trebuie să finalizeze, în parteneriat cu grupul italian Astaldi, construcţia stadionului naţional „Lia Manoliu”, este condiţionată de respectarea graficului de plăţi conform condiţiilor contractuale, a spus Boţocan.
Max Bögl participă şi la construcţia Autostrăzii Soarelui
Compania germană Max Bögl va construi, împreună cu Astaldi şi firma franceză Colas, ultimele două tronsoane ale autostrăzii Bucureşti-Constanţa. acestea au o lungime totală de circa 50 de kilometri.
Valoarea acestor contracte este de aproximativ 348 de milioane de euro fără TVA şi fără a include cheltuielile necesare pentru exproprierea de terenuri pe traseul autostrăzii.
SURSA: Mediafax