În luna ianuarie Mazda a vândut în România 148 de unităţi, ceea ce reprezintă o creştere de aproximativ 678% ori faţă de aceeaşi perioadă din 2007. Cele mai bine vândute modele au fost Mazda3 - 57 de unităţi, Mazda2 - cu 43 de unităţi şi CX-7 - 20 de unităţi. Mazda are ca obiectiv de vânzări în 2008 comercializarea a 2.000 de autovehicule. Aceste rezultate ar reprezenta dublarea numărului de unităţi vândute în România faţă de 2007.
În luna ianuarie Mazda a vândut în România 148 de unităţi, ceea ce reprezintă o creştere de aproximativ 678% ori faţă de aceeaşi perioadă din 2007. Cele mai bine vândute modele au fost Mazda3 – 57 de unităţi, Mazda2 – cu 43 de unităţi şi CX-7 – 20 de unităţi.
Mazda are ca obiectiv de vânzări în 2008 comercializarea a 2.000 de autovehicule. Aceste rezultate ar reprezenta dublarea numărului de unităţi vândute în România faţă de 2007.
Până în prezent, s-au înregistrat 1.064 de comenzi, ceea ce înseamnă că, după doar o lună de la începutul anului, Mazda a acoperit mai mult de 50% din volumul de vânzări planificat pentru întregul an.
Unul dintre modelele care vor contribui semnificativ la volumul de unităţi comercializate este noul Mazda6, a cărui gamă de motorizări oferite în prezent va fi completată cu un motor diesel, începând cu luna martie. Obiectivul de vânzări în 2008 în România pentru acest model este de 400 de unităţi.
Data: 5 februarie 2008
Sursa: Mazda