VTEX anunță că a semnat un acord pentru activarea operațiunilor de comerț digital desfășurate de Mazda Motor Europe. Așadar, fiecare țară din Europa, inclusiv România, va avea parte de un răspuns la nevoile dinamice ale clienților.
Mazda Motor Europe alege VTEX ca partener de transformare digitală în 22 de țări, inclusiv România
VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț digital, lideră în accelerarea transformării comerțului din America Latină, care se extinde în prezent la nivel global, anunță cu mândrie semnarea unui acord pentru activarea operațiunilor de comerț digital desfășurate de Mazda Motor Europe în regiune. Alături de VTEX, producătorul de autovehicule își propune să ofere posibilitatea ca fiecare țară în care își desfășoară operațiunile în Europa, inclusiv în România, să răspundă nevoilor dinamice ale clienților.
Pornind de la Mazda Vehicle Store Locator, un instrument online de identificare a stocurilor pentru automobile noi pe o primă piață pilot, care constituie de fapt o infrastructură pentru un marketplace de comerț digital ce vizează toate entitățile Mazda de pe întreg teritoriul Europei, aproape 1600 de reprezentanțe Mazda vor putea să vândă online vehicule noi și rulate pe baza unei strategii de implementare treptată.
Folosind Vehicle Stock Locator, clienții de pe tot teritoriul Europei vor putea identifica vehicule Mazda noi și rulate în apropierea locului în care se află. Apoi clienții pot rezerva vehiculul online, finalizând achiziția la reprezentanță.
Un pas important în transformarea digitală Mazda
Mazda Vehicle Stock Locator constituie un pas important în transformarea digitală Mazda, care urmărește să realizeze o integrare strânsă a companiei cu reprezentanțele sale, astfel încât să le ofere clienților experiențe online mai bune. Inițiativa va oferi companiei Mazda posibilitatea de a obține informații importante cu privire la interesele de achiziție ale clienților potențiali, prin participarea la procesul de vânzări online. Mazda Motor Europe își propune să își dezvolte soluția astfel încât să creeze o experiență digitală completă de achiziție a autovehiculelor, care să permită configurarea vehiculelor, rezervarea de test drive, calculul și aprobarea finanțării, achiziția de accesorii și, mai important, achiziția completă de autovehicule noi și rulate.
Mazda Motor Europe a ales VTEX datorită istoricului său dovedit din industria autovehiculelor, datorită siguranței oferite de soluția proprie de marketplace, arhitecturii sale complete de tip front-end și back-end care poate fi adaptată necesităților Mazda și, de asemenea, datorită agilității VTEX în asigurarea unui time-to-market mai rapid pentru clienții enterprise.
„Suntem încântați să modelăm viitorul digital al sectorului autovehiculelor prin intermediul unei inițiative îndrăznețe, care deservește atât clienții, cât și reprezentanțele. În urma unei analize atente, am ales VTEX pentru a ne însoți pe acest drum al transformării. Încă de la începutul procesului, VTEX a dat dovadă de un angajament incredibil pentru a ne transforma viziunea în realitate, acționând ca un adevărat partener pe termen lung”, afirmă Matthias Sileghem, VP Communications & Public Affairs, Mazda Motor Europe.
„Votul de încredere oferit de Mazda Europe reprezintă o onoare incredibilă pentru noi, dovedind încă o dată cât de bine corespund capacitățile noastre de marketplace cerințelor pe care le au cele mai mari companii de pe piață. Fără îndoială, procesul de cumpărare a autovehiculelor intră într-o nouă eră și suntem mândri că îi putem asigura cele necesare pentru a-și atinge potențialul, prin intermediul proiectului vizionar al companiei Mazda”, adaugă Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP în cadrul VTEX.