Dealerii Mazda din România au inclus în oferta comercială, odată cu toți colegii lor europeni, varianta restilizată a modelului Mazda2. Vehiculul este comercializat cu prețuri cuprinse între 12.090 euro (Mazda2 FL - 1.3i CE Pro) și 14.790 euro (Mazda2 FL - 1.5i GTA).
În 2007 Mazda2 revoluţiona industria auto şi punea în practică strategia de reducere a greutăţii specifică Mazda. Rezultatul l-a reprezentat un model cu 100 de kilograme mai uşor decât predecesorul, care urma să devină Maşina Anului în lume în 2008. Facelift-ul aduce o imagine mai sportivă pentru Mazda2, un grad mai ridicat de confort şi niveluri mai scăzute al consumului şi emisiilor, apropiate de valorile minime din segmentul B.
Primul element nou care se remarcă la exteriorul Mazda2 facelift este grila frontală specifică gamei care, alături de proiectoarele de ceaţă redesenate intensifică aspectul dinamic al modelului. Pasagerii au la dispoziţie o gamă largă de opţiuni şi echipamente, disponibile în funcţie de nivelul de dotări ales. Mazda2 facelift poate fi echipată cu radio CD cu MP3 player cu magazie de CD-uri şi sistem auxiliar, cu oglinzi pliabile electric şi încălzite, aer condiţionat manual sau automat, computer de bord, geamuri electrice faţă şi spate, cruise control, proiectoare de ceaţă, scaune faţă încălzite şi volan şi schimbător de viteze îmbrăcate în piele.
Mazda2 facelift este propulsată de motoarele cunoscute pe benzină de 1,3l şi 1,5l, ambele optimizate şi compatibile cu normele euro 5. Primul motor este disponibil în două trepte de putere, 75 şi 84 CP prezentând consumuri şi niveluri ale emisiilor reduse la 5,1 l/100km respectiv 119 g/km, unele dintre cele mai scăzute din gamă. Vârful de gamă, motorul de 1,5l dezvoltă 102 CP şi prezintă un consum mediu combinat de 5,8 l/100km. Toate motorizările sunt furnizate cu o cutie manuală cu 5 trepte.