McCann Erickson câştigă contul Toshiba via Facebook

McCann Erickson România câştigă, în urma unei invitaţii la pitch primită prin intermediul Facebook, contul de comunicare pentru proiectul „Toshiba. No Matter What Guarantee” în România. La pitch au participat 4 agenţii din ţara noastră, iar procedura de licitaţie a fost structurată în 2 faze: mai intâi prezentarea ideii strategice, apoi cea a ideilor de comunicare creative, integrate. Echipa din partea clientului care a evaluat agenţiile a fost formată exclusiv din

McCann Erickson România câştigă, în urma unei invitaţii la pitch primită prin intermediul Facebook, contul de comunicare pentru proiectul „Toshiba. No Matter What Guarantee” în România. La pitch au participat 4 agenţii din ţara noastră, iar procedura de licitaţie a fost structurată în 2 faze: mai intâi prezentarea ideii strategice, apoi cea a ideilor de comunicare creative, integrate. Echipa din partea clientului care a evaluat agenţiile a fost formată exclusiv din reprezentanţi Toshiba Europa, cu sediul în Dusseldorf.
 
“A fost pentru prima dată când un client ne-a invitat la un pitch prin intermediul Facebook. Mai târziu am folosit canale de comunicare mai clasice, şi am descoperit că există chiar chimie între noi, dar acesta este cu siguranţă cel mai digital început de care am avut parte într-o relaţie agenţie-client, şi totodată unul foarte potrivit pentru o companie de high-tech. Suntem mândri că reputaţia noastră ne precede şi că ne-am dovedit profesionalismul încă o dată, venind cu cele mai bune soluţii pentru nevoile clientului”, spune Andreea Sandu, Chief Growth Officer al Grupului McCann Erickson România.

Grupul McCann va oferi Toshiba servicii de comunicare printr-o abordare neconvenţională a canalelor media pentru proiectul “Toshiba. No Matter What Guarantee” – garanţie ce acoperă accidentele care se pot întâmpla unui laptop Toshiba, inclusiv “accidente” cum ar fi incapacitatea de plată datorată disponibilizării unei persoane, spre exemplu. Mai multe detalii despre produs pot fi găsite pe site-ul www.trust-toshiba.com.

“Încă de la lansare, garanţia “No matter what” a fost foarte bine primită de clienţii noştri, într-o perioadă de recesiune în care produsele value for money devin din ce în ce mai importante pentru aceştia. Am ales McCann pentru ideile lor proaspete şi neconvenţionale care vor reuşi să răspândească promisiunea Toshiba în condiţiile unor canale de comunicare extrem de aglomerate”, declară Goran Kurt, Marketing Manager, South Eastern Europe, Toshiba Computer Systems.

McCann a câştigat pitchul cu o echipă formată din Adrian Boţan – Director de Creaţie CEE McCann Erickson, Andreea Sandu – Chief Growth Officer McCann Erickson România, Raluca Iacob – Strategic Planner, Irina Ioniţă – Account Executive, Dinu Pănescu – Senior Copywriter, Bogdana Butnar – Managing Director & Head of Strategy MRM Worldwide România, Veronica Nicolae – Head of Tech Practice McCann PR, Andrei Toniuc – Chief Growth Officer Momentum şi Victor Croitoru – Media Director Universal McCann România. 

McCann Erickson este singura agenţie de advertising din România care a câştigat de două ori consecutiv titlul de “Agenţia Anului” în cadrul competiţiei creative Golden Drum. Totodata, este singura agenţie din România inclusă în Gunn Report Top 50 Cele mai Creative Agentii din Lume şi singura agenţie din ţara noastră cu 2 lucrări înscrise în Gunn Report Top 100 Reclame din Lume.

Din grupul de comunicare McCann Erickson România fac parte agenţiile McCann Erickson, Universal McCann, McCann PR, MRM Worldwide şi Momentum. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări.