Agenţia de publicitate McCann Erickson România a anunţat că va comunica pentru toate brandurile Coca-Cola România, după ce timp de 18 ani a coordonat această activitate doar pentru o parte dintre mărci. „Înainte coordonam comunicarea pentru Coca-Cola Red, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Sprite, Fanta, Dorna, Dorna Izvorul Alb şi Poiana Negri. Acum am adăugat în portofoliu celelalte branduri Coca-Cola România: Schweppes, Cappy, Nestea, burn, Powerade şi illy”, a decla
Agenţia de publicitate McCann Erickson România a anunţat că va comunica pentru toate brandurile Coca-Cola România, după ce timp de 18 ani a coordonat această activitate doar pentru o parte dintre mărci.
„Înainte coordonam comunicarea pentru Coca-Cola Red, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Sprite, Fanta, Dorna, Dorna Izvorul Alb şi Poiana Negri. Acum am adăugat în portofoliu celelalte branduri Coca-Cola România: Schweppes, Cappy, Nestea, burn, Powerade şi illy”, a declarat Adrian Boţan, Director de Creaţie CEE McCann Erickson.
Potrivit companiei de publicitate, a început deja predarea noilor conturi şi iniţierea pe brandurile adăugate anul acesta în portofoliul agenţiei, până la finalul anului 2009 urmând să fie active toate segmentele.
Universal McCann coordonează deja toate brandurile Coca-Cola în România pe parte de media, iar MRM Worldwide, agenţia de comunicare interactivă a Grupului McCann, lucrează pentru toate brandurile de la începutul lui 2009.
SURSA: McCann Erickson