McCann Worldgroup România a câștigat sigurul „leu de aur” pentru România la Festivalul Cannes Lions, ediția 2018, ridicând la 33 numărul total de mari premii câștigate în ultimii opt ani și rămânând cea mai premiata agenție de pe piață locală.
Cele trei premii au fost câștigate de Campania „Bihor Couture”, dezvoltată împreună cu agenția MRM//McCann România și UM România pentru Revista Beau Monde: Aur și Argint în categoria PR și Bronz în categoria Brand Experience and Activation.
Pe lângă premiile și nominalizările pentru campania Bihor Couture, McCann Worldgroup România a avut alte trei nominalizări cu două campanii dezvoltate pentru doi dintre cei mai importanți clienți ai agenției: Vodafone, pentru campania „Race a nation” și Coca-Cola pentru campania „Seen”.
“În continuare ne forțăm limitele și acceptăm provocări care se tranforma în campanii creative ce fac diferența pentru clienții noștri și businessul lor. Aceste 33 de premii la Cannes Lions reprezintă entuziasmul nostru de a scoate la suprafața insight-uri sincere, de a dezvoltă soluții creative care devin atât de vizibile și puternice încât nu pot fi ignorate de public și atrag reacții. Toate acestea nu ar fi posibile fără parteneriatele curajoase și puternice pe care le avem cu clienții agentiei” spune Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Worldgroup România
“Opt ani consecutivi în care ne întoarcem mândri de la Cannes, de data asta și cu un gold. Nu o luăm deloc ca pe o obișnuință, nu o luăm că pe o normalitate. Tradiția de a câștiga an de an este ținută cu multă muncă și cu multă perseverență. Avem niște oameni extraordinari. Lumea uită de multe ori cât de greu e să iei un shortlist la Cannes. Noi nu uităm. Și sunt la fel de mândru de toate cele trei campanii care au ajuns pe lista scurtă în nu mai puțin de cinci categorii diferite: Bihor Couture – Beau Monde, Race a Nation – Vodafone, Seen – Coca Cola. Suntem norocoși să avem niște clienți ambițioși cu care împărtășim aceleași valori. Asta ne ajută să ne auto-depășim, să ne provocăm, să vrem mereu mai mult. Vreau să felicit industria din România. Un an foarte bun al României la Cannes, că o echipă. Un număr mare de agenții shortlistate. Ăsta e semn că este multă ambiție în piață și un focus pe work de calitate. Asta ne ajută să ne construim brandul de țară creativă”, a spus Cătălin Dobre, Regional Creative Director McCann CEE & Creative Director McCann România.
McCann Worldgroup România este agenția care se ghidează după principiul fondatorului său, Harry McCann: „O agenție se dezvoltă mai repede dacă se concentrează mai degrabă pe creșterea business-ului clienților săi.” McCann Erickson are relații de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piată: The Coca-Cola Company, Mega Image, Nestlé, Vodafone, L’Oréal, Mastercard Europe, Heineken, Kandia Dulce, Dedeman. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agențiile McCann București, Momentum, UM, McCann PR și MRM//McCann România. La nivel internațional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice rețele de advertising cu birouri în 205 orașe din 132 de tări.