McCann semnează campania de „împăcări spectaculoase la Dedeman”

McCann Erickson România a lansat o nouă campanie pentru retailerul Dedeman. Dupa seria „discuţiilor aprinse” desfăşurată din luna aprilie până în iulie, este timpul „împăcărilor spectaculoase”. Strategia campaniei realizată de McCann pentru Dedeman a pornit de la insightul că proiectele de construcţie, renovare sau amenajare a casei implică de cele mai multe ori cuplul: el face de obicei planul şi necesarul, ştie detaliile tehnice, iar ea intervine în

McCann Erickson România a lansat o nouă campanie pentru retailerul Dedeman. Dupa seria „discuţiilor aprinse” desfăşurată din luna aprilie până în iulie, este timpul „împăcărilor spectaculoase”.

Strategia campaniei realizată de McCann pentru Dedeman a pornit de la insightul că proiectele de construcţie, renovare sau amenajare a casei implică de cele mai multe ori cuplul: el face de obicei planul şi necesarul, ştie detaliile tehnice, iar ea intervine în special la alegerea materialelor de finisaj. De aceea s-a stabilit poziţionarea magazinelor drept una pentru cupluri. ”Când produsul are un beneficiu real, clar şi evident, comunicarea nu poate fi decât directă, umană şi sinceră. Şi dacă toată lumea bună din publicitate aleargă după insight-uri, al nostru a venit singurel la noi: deciziile privind casa se iau în cuplu, de cele mai multe ori după discuţii interminabile. Aşa că diversitatea covârşitoare de produse a generat, în primă fază, discuţii aprinse în cuplu, iar în faza aceasta suntem deja în luna de miere, plină de împăcări memorabile“, spune Adela Dan, Senior Copywriter McCann Erickson România.

Spoturile TV din noua campanie au fost filmate în magazinul Dedeman din Constanţa, timp de 2 nopţi în care o armată de oameni a reamenajat magazinul pentru a monta decorurile necesare filmărilor.

Campania a debutat pe 7 august şi este susţinută printr-un mix media format din TV, Radio, OOH, Print, SMS Push, pregătind lansarea celui de-al doilea magazin din Bucureşti, în Valea Cascadelor.

Staţiile TV care difuzează spoturile sunt: Pro TV, Prima, Kanal D, Pro Cinema, AXN, Discovery, Animal Planet, National Geographic, Sport.ro, OTV, Antena 1 şi Antena 3.

Echipa Dedeman implicată în campanie a fost formată din: Cătălin Ivan – Director Marketing şi Mărioara Dospinescu – Asistent Marketing.

Echipa McCann România: Adrian Boţan – Director de Creaţie CEE McCann Erickson, Adela Dan – Senior Copywriter, Ela Cioriţă – Art Director, Raluca Iacob – Strategic Planner, Andreea Sandu – Group Account Director, Anamaria Ioniţă – Account Manager, Bogdan Stănciulescu – AV Producer.

McCann Erickson este singura agenţie de publicitate din ţara noastră care a câştigat de două ori consecutiv titlul de “Agenţia Anului” în cadrul competiţiei creative Golden Drum. Totodată, este singura agenţie din România inclusă în Gunn Report Top 50 Cele mai Creative Agenţii din Lume şi singura agenţie din ţara noastră cu 2 lucrări înscrise în Gunn Report Top 100 Reclame din Lume.

McCann Erickson are relaţii de parteneriat îndelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piaţă: The Coca-Cola Company se afla în portofoliul agentiei de 18 ani, Nestlé – 11 ani, Connex/Vodafone – 11 ani, L’Oréal -10 ani, GM-Opel – 8 ani, MasterCard Europe –  9 ani, Cadbury Romania (Kandia-Excelent) – 5 ani.

Din grupul de comunicare McCann WorldGroup România fac parte agenţiile McCann Erickson, Universal McCann, McCann PR, MRM Worldwide şi Momentum. La nivel internaţional, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice reţele de advertising cu birouri în 205 oraşe din 132 de ţări. 

Dedeman este afacerea de succes a doi antreprenori români care, începând cu anul 1992, pe parcursul celor 17 ani de activitate, au dezvoltat lanţul de retail pentru 15 magazine, având peste 3000 angajaţi. În prezent, ocupă locul al doilea în clasamentul retailerilor de materiale de construcţii şi pentru amenajări interioare de tip <Do-it-yourself>, ţintind poziţia de lider pe această piaţă.