Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s în România, a investit peste 100.000 de euro, în luna mai a acestui an, pentru remodelarea restaurantului din București Mall, din cartierul Vitan, care acum dispune de sistemul digital Experience of the Future.
Tehnologia Experience of the Future (EOTF) le oferă clienților o servire la cele mai înalte standarde și o interacțiune mai rapidă și mai ușoară. Clienții pot plasa singuri comanda pe ecranele digitale, o pot personaliza în funcție de preferințe și pot alege plata cu cardul direct la kiosk-ul digital sau cash, la casa de marcat.
Sistemul inovator Experience of the Future aduce un beneficiu major și în procesul de pregătire a produselor, care este simplificat. Imediat după plasarea comenzii pe ecranul digital începe procesul de preparare în bucătărie. Produsele sunt pregătite la cele mai înalte standarde McDonald’s, cu multă grijă și cu respectarea celor mai stricte măsuri de siguranță alimentară.
„Acest sistem facilitează o experiență contactless pentru clienții noștri”
„Am regândit planurile pentru dezvoltare din acest an, dar continuăm să investim responsabil pentru a le oferi cele mai bune experiențe clienților în interacțiunea cu noi. În această perioadă în care accesul în centrele comerciale este restricționat, am implementat noua tehnologie și în restaurantul din București Mall, cu atât mai mult cu cât acest sistem facilitează o experiență contactless pentru clienții noștri. Atunci când clienții vor reveni în restaurantul nostru, se vor bucura de o interacțiune mult îmbunătățită. Digitalizarea cât mai multor restaurante rămâne o prioritate pentru noi pe termen lung, este un plan pe care ni l-am asumat și pe care suntem încrezători că îl vom urma.” a declarat Daniel Boaje, director general Premier Restaurants România.
Restaurantul din București Mall dispune de trei kiosk-uri de comandă, permite scanarea rapidă și contactless a ofertelor din aplicația McDonald’s pentru mobil, are trei ecrane digitale pentru prezentarea interactivă a meniului la casa de marcat, precum și o zonă separată pentru comenzile Delivery, pentru a permite un flux cât mai bun.
În această perioadă, restaurantul din București Mall, aflat în zona de food court, procesează exclusiv comenzi primite prin McDelivery. McDonald’s are implementate proceduri stricte de siguranță alimentară, igienă și dezinfectare, care respectă toate reglementările și recomandările autorităților.
Premier Restaurants România a implementat noua tehnologie în 41 de restaurante McDonald’s din întreaga țară.