Gigantul fast-food McDonald’s a transmis că a redus deja cu 30% la nivel mondial utilizarea plasticului pe bază de combustibil fosil virgin în jucăriile sale.
Procesul a debutat deja pe mai multe piețe
Procesul a început procesul pe piețe ca Franța, Regatul Unit și Irlanda, transmite CNBC.
Dacă va atinge ținta pe care a anunțat-o, compania va reduce 90% din cantitatea de plastic pe bază de combustibil fosil virgin pe care a folosit-o în jucării.
Jucăriile Happy Meal s-au transformat într-un mecanism de marketing pentru filme, seriale TV și alte jucării prin parteneriate cu companii ca Disney, Warner Brothers și Hasbro. McDonald’s vinde peste un miliard de jucării pe an.
Petiție internațională pentru renunțarea la jucăriile de plastic
În 2019, doi copii englezi au creat o petiție internațională, cerând McDonald’s și Burger King să renunțe la jucăriile de plastic din ofertele pentru copii.
Peste 100 de țări din întreaga lume vând meniuri Happy Meal în locațiile McDonald’s. În 2018, după îngrijorările tot mai mari cu privire la produsele consumate de copii in fast-food-uri,
McDonald’s a anunțat că va adapta meniul Happy Meal, scăzând caloriile, sarea, grăsimile saturate și zahărul.
Sursa foto: Dreamstime