McDonald’s creşte preţurile produselor sale

  McDonald’s Corp, operatorul celui mai mare lant de fast-food-rui din lume, a anuntat ca are in plan ridicarea pretului la produse sale insa decizia va fi luata in asa fel incat sa nu afecteze traficul de clienti. Cel mai mare lant de fast-food din lume, care a anuntat un profit semnificativ pe al doilea trimestru al anului in curs, vrea sa creasca pretul la cel mai popular meniu al sau - Meniul de 1 dolar. “Nu cred ca celor care cumpara produsele McDonald's le ve pasa de pr

 

McDonald’s Corp, operatorul celui mai mare lant de fast-food-rui din lume, a anuntat ca are in plan ridicarea pretului la produse sale insa decizia va fi luata in asa fel incat sa nu afecteze traficul de clienti.

Cel mai mare lant de fast-food din lume, care a anuntat un profit semnificativ pe al doilea trimestru al anului in curs, vrea sa creasca pretul la cel mai popular meniu al sau – Meniul de 1 dolar.

“Nu cred ca celor care cumpara produsele McDonald’s le ve pasa de pretul putin peste un dolar” a declarat CEO-ul companiei, Jim Skinner.” Oricum va fi cel mai bun pret de pe piata” a mai adaugat acesta.

Meniul de 1 dolar a fost lansat in 2003 si a fost una dintre cele mai stralucite strategii de marketing a companiei. Insa crestere preturilor la materiile prime a determinat McDonald’s sa ia in considerarea creseterea tarifului sau. Astfel, in unele magazine acest meniu a fost vandut la 1,29 dolari pentru a se testa atitudinea cumparatorului.

De la inceputul anului 2008 McDonald’s a operat o crestere de 4% a produselor in magazinele din SUA, si de 2-4 % pe piata din Europa.

Sursa: CNN