"Industria restaurantelor a stagnat de la începutul lui 2015, dar am înregistrat o creştere semnificativă a cotei noastre de piaţă, pe măsură ce ne-am continuat expansiunea', a declarat, luni, directorul McDonald's Russia, Khamzat Khasbulatov. 

Acesta a precizat că, în 2015, McDonalds a deschis 59 de restaurante în Rusia şi, de asemenea, compania a majorat preţurile cu mai puţin decât rata inflaţiei, o strategie pe care o va continua şi în acest an pentru a rămâne competitivă. 

McDonald's este prezent în Rusia de 26 de ani şi, între timp, şi-a majorat treptat ponderea furnizorilor locali până la 85%.

'Dezvoltarea unei reţele de furnizori locali a jucat un rol important în susţinerea profitabilităţii noastre', a spus Khamzat Khasbulatov, adăugând că McDonald's speră să-şi localizeze în întregime producţia, ceea ce va ajuta la reducerea impactului fluctuaţiilor valutare şi a embargoului introdus de Rusia pentru produsele alimentare din Occident. 

Separat, în presa din România au apărut informaţii potrivit cărora McDonald's a vândut operaţiunile locale grupului maltez Premier Capital. În 2015, McDonald's România a aniversat 20 de ani de la deschiderea primului restaurant pe piaţa locală. Compania deţine 67 de restaurante în 21 de oraşe şi are peste 4.000 de angajaţi. Până în prezent, a investit peste 600 de milioane de lei în România. 

AGERPRES