Pandemia a schimbat multe obiceiuri ale oamenilor, iar marile companii au fost nevoite să se adapteze. Așa a apărut fenomenul consumării unor produse „on the go” pentru a mulțumi cât mai mulți clienți.
Și lucrurile nu se opresc aici. McDonald’s a anunțat că testează un nou format de restaurant în Texas, care este cu 26% mai mic decât o construcție nouă tradițională, informează site-ul Nrn.com.
Cum va funcționa noul format, testat deocamdată în Texas?
Acest tip de restaurant este conceput exclusiv pentru comenzile cu livrare fără contact. Locația include o bandă specială de drive-thru unde comenzile ajung pe un cărucior de alimente și băuturi.
Restaurantul în format redus dispune și de o sală de livrare pentru comenzile mobile și chioșcuri pentru comenzi noi. Banda drive-thru implementează urmărirea locației clienților prin aplicația MCD, care le permite angajaților să înceapă să pregătească comenzile, atunci când clienții sunt aproape de restaurant.
Se simplifică operațiunile și conduc la o experiență rapidă a clienților
Noul McDonald’s (MCD) are mai multe locuri de parcare, pentru ridicarea comenzilor, și locuri speciale pentru șoferii livratori. Pe site-ul companiei se spune că actualizările aplicației, transportorul și noul format simplifică operațiunile și conduc la o experiență rapidă și fără probleme pentru clienți și angajați.
Potrivit unui purtător de cuvânt al companiei, noul restaurant, care are aproape 3.200 de metri pătrați, este cu 26% mai mic decât un restaurant tradițional din SUA.
Tot mai mai mult lanțuri de restaurante testează acest tip de format
McDonald’s se alătură astfel unei liste tot mai mari de lanțuri de restaurante care testează acest tip de format mic, conceput special pentru clienții aflați în mișcare. Mai multe companii din SUA au început să testeze sau să extindă formate care se concentrează pe consumatorii „on the go”, pandemia accelerând comenzile digitale și obiceiul a de consuma în afara locației.
Chili’s și-a lansat primul restaurant cu livrare doar la pachet, în timp ce Starbucks, Dunkin’ și altele au adoptat modele similare. De asemenea, alte câteva lanțuri de fast-food au început să testeze benzile drive-thru pentru a livra comenzi mașinilor, inclusiv Burger King și Taco Bell.