Începând cu 7 martie, restaurantul de tip fast-food, McDonald’s, va oferi în schimb cartofi prăjiți din morcov, păstârnac și sfeclă roșie, timp de „3 până la 4 săptămâni”.
McDonald’s renunță la cartofii prăjiți
Cartofii prăjiți iau o pauză la McDonald’s. Peste o săptămână, unul dintre produsele vedetă ale fast-food-ului va fi înlocuit. Din 7 martie, McDonald’s le va oferi clienților săi cartofi prăjiți cu morcov, păstârnac și sfeclă roșie în locul lor. Anunțul, dezvăluit de Le Parisien și confirmat de Le Figaro, va face obiectul unei campanii de comunicare care va fi desfășurată în zilele următoare.
Aproximativ 1.500 de tone de morcovi, 1.000 de tone de sfeclă roșie și 700 de tone de păstârnac vor fi livrate către cele aproximativ 1.500 de restaurante din Franța.
Adică peste 3000 de tone de legume! Aceste legume, care au fost selectate în octombrie anul trecut în Hauts-de-France, vor fi amestecate în conuri.
Deocamdată, este vorba de o „înlocuire temporară pentru timpul necesar pentru a realiza această operațiune specială” și pentru a testa astfel ratingul acestui acompaniament în rândul consumatorilor. Operațiunea va dura „între 3 și 4 săptămâni”, „în funcție de consum”.
Pentru restaurantul fast-food, obiectivul este de a răspunde la „noile nevoi de consum” și la dorința consumatorilor de a-și „diversifica alimentația”.
McDonald’s plănuiește o reducere a locurilor de muncă
McDonald’s plănuiește reduceri de locuri de muncă și o reorganizare, în timp ce compania își reorientează prioritățile pentru a accelera extinderea restaurantelor, a declarat angajaților directorul general Chris Kempczinski.
Compania fast-food a precizat că reducerile de personal nu reprezintă o măsură de scădere a costurilor, ci sunt menite să ajute compania să inoveze mai repede și să lucreze mai eficient. Ca parte a reorganizării, compania va deprioritiza și va opri anumite inițiative, potrivit unui memo al lui Kempczinski la nivelul întregii companii. Nu este clar care sunt aceste proiecte.
În prezent, organizația McDonald’s este împărțită în trei segmente: SUA, piețele internaționale operate și piețele internaționale licențiate pentru dezvoltare. Compania operează în 119 piețe din întreaga lume, conform CNBC.
„Trebuie să accelerăm ritmul deschiderii restaurantelor noastre pentru a capta pe deplin cererea crescută pe care am determinat-o în ultimii ani”, a declarat Kempczinski în nota de serviciu