Cei mai mulţi utilizatori, 48%, vizitează site-uri de ştiri, iar timpul petrecut online diferă în functie de echipamentul folosit: 18,3 ore online pentru cei care folosesc computerul, comparativ cu 12,4 ore pentru cei care folosesc telefonul mobil.
Circa 75% dintre cei care folosesc frecvent internetul provin din rândul tinerilor cu vârste cuprinse între 16-24 de ani. Studiul mai arată că în ceea ce priveşte gradul de utilizare, internetul se situează pe locul trei, dupa TV si radio:

  • TV – 96% – 21,6 ore
  • Radio – 47% –  15,6 ore
  • Internet – 39% – 18,6 ore
  • Ziare – 26% – 5,4 ore
  • Reviste- 29% –  4,9 ore

Românii mai folosesc internetul şi pentru a se documenta online înainte de a face o achiziţie: 44% dintre utilizatorii români consideră că Internetul îi ajută să ia decizii mai bune de cumpărare, iar 87% dintre ei au cumpărat cel putin o dată cu ajutorul Internetului. În medie, un utilizator face 8 achiziţii online în 6 luni şi cheltuie în medie 247 euro pe semestru.