Decizia a fost luată cu unanimitate de voturi. 

Televiziunea, care potrivit lui Vlad Pufu, asociat unic al societăţii, va emite de la începutul acestei toamne, are un program de 24 de ore, cu reluări în zilele de luni – vineri 9 ore, iar sâmbătă – duminică circa 19 ore pe zi. 

Medika TV va difuza 51,78% producţie proprie, constând în emisiuni în direct, ştiri, reportaje, anchete, care vor fi realizate de echipa proprie şi colaboratori permanenţi ai postului tv. Restul programelor provin de la alţi producători, în structura serviciului de programe emisiunile de informare urmând să deţină 37%. În grilă nu sunt prevăzute programe educative sau culturale. 

Investiţia iniţială este de aproximativ 100.000 de euro din surse proprii societăţii, entitate separată de grupul de presă. 

Societatea are încheiat acordul pentru retransmisie cu Telekom şi SC Digital Cable Systems. 

Partener cu Ion Cristoiu în mai multe proiecte media, Vlad Pufu, fost director general adjunct al postului B1 TV, a susţinut în faţa membrilor CNA necesitatea înfiinţării acestui canal tematic. 

"E un canal tematic de care cred că este mare nevoie la ora actuală, dedicat exclusiv sistemului de sănătate şi care va aduce un aport substanţial, cred eu, la ceea ce se va numi însănătoşirea sistemului", a susţinut Pufu, care a fost însoţit la CNA de Cătălina Jingoiu, redactor şef al Ştirilor Medika TV şi Bogdan Ionescu, fost producător executiv la Pro TV. 

El a menţionat că există negocieri cu câţiva moderatori şi prezentatori de televiziune cunoscuţi, iar pentru Ştiri au încheiat un protocol cu Şcoala de televiziune Tudor Vornicu, unde Bogdan Ionescu este producător general, în vederea specializării cu domeniul medical a unei "grupe de reporteri". 

"Medika Turism", "Spitalul orăşenesc", "Doctorii", "Tehnici şi tehnologii", "Sănătatea SOS", "Interviurile Medika" sunt doar câteva din emisiunile cu difuzare zilnică sau săptămânală care, alături de "Medika News", jurnalul de ştiri al canalului, şi de o serie de filme documentare, vor alcătui oferta noului post cu acoperire naţională. 

Societatea a mai făcut solicitări la CNA (în 2014 şi 2015) pentru acordarea de licenţe audiovizuale, proiectul actual fiind diferit de cele anterioare. 

AGERPRES