Compania medicală MedLife precizează că face eforturi pentru a funcționa în parametri optimi, având ca prioritate zero siguranța epidemiologică a pacienților și personalului medical. Iar pacienții cu afecțiuni respiratorii acute care au fost pe listele de așteptare vor fi reprogramați.
MedLife vine cu precizări foarte importante, prin care răspunde informațiilor apărute în ultimele zile în presă, conform cărora lanțul de clinici ar refuza să mai primească pentru consult pacienții ce prezintă simptome specifice coronavirusului.
”Ca urmare a mesajelor care au circulat în spațiul public, revenim cu următoarele precizări:
În data de 12 martie, ca urmare a unui număr crescut de solicitări din partea pacienților cu afecțiuni respiratorii acute, am decis să creăm noi circuite în clinicile MedLife și să modificăm intervalele de consultații pentru toate specialitățile, astfel încât să creștem siguranța pacienților care intră în clinicile noastre.
Împreună cu medicii epidemiologi și igieniști am recalibrat fluxurile interne, astfel încât gravidele, pacienții oncologici, pacienții cu diabet, pacienții cu boli cardiovasculare sau alte patologii sa nu se intersecteze cu pacienții care se confruntă cu afecțiuni respiratorii acute (simptomatologie similară celei înregistrate în cazul COVID-19)”, precizează compania medicală, într-un comunicat de presă.
”O decizie responsabilă”
”Considerăm ca a fost o decizie responsabilă și corectă pentru toți pacienții noștri și ne-o asumăm.
În continuare facem eforturi pentru a funcționa în parametri optimi, având ca prioritate zero siguranța epidemiologică a pacienților și personalului medical.
Vom reprograma pacienții cu afecțiuni respiratorii acute care au fost pe listele de așteptare în aceste două zile pentru a fi consultați în cel mai scurt timp de medicii noștri.
Ne cerem scuze pacienților care au avut de suferit din cauza acestor reprogramări”, explică MedLife.