Mega Image sare în ajutorul Crucii Roșii. Retailerul donează 1,16 milioane de lei, echivalentul a 240.000 de euro, către Crucea Roşie Română pentru achiziţia a 12 echipamente de ventilaţie medicală.
Donația a fost făcută pentru susţinerea spitalelor cu echipamentul de care au nevoie în lupta împotriva pandemiei de coronavirus, a anunţat, miercuri, retailerul.
„Trecem printr-o perioadă cu numeroase provocări, în care, deşi nu e uşor pentru nimeni, e important să rămânem solidari şi să contăm unii pe alţii. Noi, ca retailer, avem un rol crucial şi o mare responsabilitate, prin urmare ne-am mobilizat, depunem eforturi uriaşe şi facem investiţii pentru a rămâne în continuare un loc sigur pentru cumpărături. Ne dorim să sprijinim cât mai mult comunitatea şi am decis să ne alăturăm misiunii Crucii Roşii Române printr-o donaţie care să acopere achiziţia de sisteme complete de ventilaţie, atât de necesare pacienţilor aflaţi în stare gravă din cauza infectării cu COVID-19. Avem grijă de persoanele care sunt expuse mai mult infectării, cu vârste de peste 65 de ani, şi am luat măsuri suplimentare de protecţie, atât pentru colegii noştri din echipă, cât şi pentru oamenii din comunitate. Vom investi în reducerea preţurilor la raft indiferent de apariţia unor eventuale creşteri ale costurilor de producţie şi de distribuţie. Vom urmări în continuare îndeaproape evoluţia evenimentelor şi vom lua măsuri atunci când va fi necesar pentru a rămâne în siguranţă şi parte activă din comunitate,” afirmă Mircea Moga, CEO Mega Image, într-un comunicat.
Cum vor fi alocate fondurile?
Alocarea fondurilor şi echipamentelor se va face de către Crucea Rosie, în funcţie de necesităţi, conform informaţiilor oficiale furnizate de Ministerul Sănătăţii.
Crucea Roşie, ONG-ul desemnat de Ministerul Sănătăţii pentru achiziţia de echipamente medicale, a lansat de curând campania naţională de strângere de fonduri prin care face apel la populaţie pentru a susţine spitalele cu echipamente, materiale de protecţie, consumabile de unică folosinţă, cât şi alimente şi produse igienico-sanitare pentru persoanele vulnerabile.
Totodată, pentru a proteja mai mult persoanele cu risc crescut de infectare, cu vârste de peste 65 de ani, adoptă noi măsuri pentru angajaţii din această categorie, cât şi pentru persoanele din comunităţi.
Astfel, toţi angajaţii care au împlinit vârsta de 65 de ani vor putea intra în concediu de odihnă în perioada următoare, pentru a putea rămâne la domiciliu. De asemenea, toate magazinele au programul adaptat noului context, sunt deschise între 08:00 – 21:00, iar echipele Mega Image s-au mobilizat pentru a asigura un flux prioritar dedicat persoanelor cu vârste de peste 65 de ani, în intervalul orar 11:00 – 13:00.
Pentru a evita creşterea preţurilor la raft pentru produse care înregistrează creşteri pe întreg lanţul de producţie şi de distribuţie, Mega Image investeşte în reducerea preţurilor la produse alimentare de bază şi nealimentare, care au în această perioadă o cerere mult mai mare.
„Au fost reduse preţurile la fructe şi legume (peste 120 de produse din categorie), produse de strictă necesitate alimentare de bază (peste 100 de produse de strictă necesitate – ulei, zahăr, orez, paste, mălai, făină de grâu, conserve de ton), produse de igienă şi de curăţenie (detergent, săpun, soluţii de igienizare). În continuare, echipa Mega Image va monitoriza atent preţurile practicate de furnizori la toate produsele şi va depune toate eforturile pentru a reduce impactul asupra preţurilor la raft, impact care ar putea să apară ca urmare a creşterii costurilor materiilor prime sau a condiţiilor şi a măsurilor care au afectat lanţul de producţie şi de distribuţie în această perioadă, pentru a putea oferi clienţilor preţuri accesibile la cumpărături”, se mai precizează în comunicat.