Mega Image va intra în luna iunie cu o rețea de 136 de magazine în țară. Vânzările retailerului belgian, care operează supermarketurile Mega Image şi magazinele de proximitate Shop&, au depășit, anul trecut, pragul de un miliard de lei (echivalentul a cca. 225 mil. euro).
Mega Image este primul lanț de supermarketuri din România care foloseşte energie verde. "De acum, energia pe care o vom cumpăra pentru frigiderele noastre – care reprezinta 25% din consumul total de energie al magazinelor – nu va mai avea nici un efect poluant asupra mediului. Pe termen lung, obiectivul nostru este să acoperim întreg necesarul de energie prin energie verde”, spune Xavier Piesvaux, directorul general al Mega Image.
Dacă Mega Image calcă accelerația expansiunii – de la începutul anului a deschis 24 de magazine-, iar Lidl merge frânat, retailerul belgian ar putea câștiga, în iunie, cursa pentru “cea mai extinsă rețea de comerț modern din România”. Mega Image este acum a doua rețea din România – Mega Image (110) şi Shop&Go (20), pe aceeași poziție cu Penny Market (130), după Lidl (137). Topul este completat de Profi (118).
Extinderea acelerată a Mega Image, partea a Delhaize Group, este efectul unui plan gândit încă din 2008, când a cumpărat rețeaua de 14 de supermarketuri La Fourmi pentru 18,6 mil. euro. Principalii concurenţi sunt reţelele Carrefour Market (52), Billa (63) sau Profi (118).