Retailerul Mega Image tocmai a anunțat că deschide primul magazin din 2016. Cu un rulaj estimat la peste 650 milioane de euro anul trecut, compania are o strategie de dezvoltare pe termen lung gândită astfel încât să acopere cele mai importante puncte din țară.
Numai la finalul anului trecut, Mega Image a anunțat patru noi magazine, ajungând astfel la 457 de locaţii. Primul magazin a fost deschis în acest an în județul Ilfov şi are o suprafaţă de vânzare de aproximativ 653 mp. Compania a ajuns astfel la o reţeaua de 472 de magazine.
Un raport („How Active are Retailers Globally“) dat publicității anul trecut de către compania de consultanţă imobiliară CBRE, plasează România pe locul 22 din 60 de ţări, din punctul de vedere al atractivităţii comerciale globale.
Practic, analizând în detaliu acest segment, țara noastră devansează Suedia, Danemarca, Finlanda şi Norvegia (cel mai bogat stat din Europa). Germania şi-a păstrat poziţia dominantă, pentru al doilea an consecutiv, ca cea mai populară destinaţie comercială din lume.