Mega Image și eMag au convenit încetarea acordului de colaborarea. Clienții retailerului, unul dintre cele mai mari lanţuri de supermarketuri din România, vor putea face de acum comenzile on-line pe platforma proprie dezvoltată de companie.
Mega Image a anunțat că a investit puternic în propria platforma on-line și din acest motiv a discutat cu eMag suspendarea parteneriatului de până acum, un parteneriat care a funcționat bine până în această etapă.
Retailerul arată că a accelerat dezvoltarea părții de e-commerce a afacerii în beneficiul clienților săi.
Încetarea colaborării dintre Mega Image și eMag. Urmează o nouă etapă
Retailerii Mega Image şi eMag au anunţat că vor înceta, în 31 iulie, de comun acord parteneriatul început în urmă cu opt ani.
„Concentrarea pe platforma proprie online a fost întotdeauna în centrul strategiei noastre pe termen lung. În ultimul an, am accelerat dezvoltarea noastră în zona de e-commerce, am investit într-un depozit propriu dedicat, am lansat aplicaţia de mobil cu serviciul de livrare rapidă în două ore şi ne-am extins în oraşele mari din ţară.
Suntem într-un moment în care platforma proprie este foarte bine construită şi vom merge mai departe într-o nouă etapă de consolidare. Mulţumim întregii echipe eMAG pentru parteneriatul din toţi aceşti ani, care ne-a adus rezultate de ambele părţi şi a crescut sănătos, până la maturitate.
Pentru fiecare urmează etape separate importante pentru dezvoltarea mai departe, cu beneficii directe pentru clienţi”, a declarat Mircea Moga, CEO Mega Image.
eMag investește în noi servicii
Potrivit unui comunicat transmis joi, în ultimul an Mega Image a investit puternic pentru a susţine întreaga activitate din platforma proprie online ca parte a strategiei companiei de accelerare a dezvoltării pe partea de e-commerce.
În acelaşi timp, reprezentanţii eMag precizează că, pe parcursul acestui an, a alocat investiţii pentru extinderea reţelei easybox la nivel naţional şi a lansat Genius, serviciul premium cu livrare gratuită şi, de curând, livrarea în aceeaşi zi pentru clienţii din Bucureşti.
De asemenea, compania s-a implicat financiar în dezvoltarea platformei tazz by eMag, care oferă livrare rapidă pentru aproape orice produs de dimensiuni reduse.
„Într-o perioadă în care evoluţia ecommerce înregistrează un ritm accelerat de creştere, fiecare dintre noi a identificat noi oportunităţi de dezvoltare. Astfel, eMag va continua să susţină comerţul online pe plan local prin noi servicii care să îi ajute pe clienţi să economisească timp şi bani si pe antreprenori să îşi dezvolte business-ul online.
Colaborare de aproape 8 ani
Dorim să le mulţumim şi colegilor de la Mega Image pentru buna colaborare pe care am avut-o timp de aproape opt ani şi să le urăm succes în proiectele viitoare”, a spus Tudor Manea, CEO eMag.
Fondat în anul 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanţuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 880 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Sibiu, Oradea, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timişoara, Bacău, Focşani şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Româneşti.
Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.
Companie românească fondată în anul 2001, eMag devenit un lider regional în retailul online, ce a exportat modelul local de business în Bulgaria şi Ungaria.