Conform oficialilor Renault, „Floride este o mașină de statut” și nu un Coupe Cabriolet (CC) obișnuit, fapt susținut și de limitarea producției la numai 1.200 de exemplare. Dora Pasăre, directorul mărcii Renault în România consideră că „designul este unul dintre ingredientele de bază ale noii viziuni de marcă Renault, «Drive the change».
Acestuia i se alătură alte trei axe fundamentale: calitate, inovație și responsabilitate ecologică”. Toate aceste elemnte, alăturate istoriei bogate, fac din Floride un model cel puțin interesant la care nu vor avea acces decât 15 români, aceasta fiind cota rezervată țăriii noastre de către producătorul din Hexagon.

Conform importatorului Renault în România, prețul cu taxe al modelului Floride 1.4 TCe de 130 CP este de 24.900. Printre echipamentele standard se regăsesc, șase airbag-uri, ESP, tempomat, radio CD cu MP3 și Bluetooth Plug & Music, aer condiționat cu reglare automată bi-zonală, geamuri electrice față, oglinzi retrovizoare reglabile și rabatabile electric, senzor de lumină și ploaie, proiectoare de ceață, închidere centralizată și demaraj cu card „mâini libere”, asistență la parcarea cu spatele, scaune față cu încălzire, tapițerie mixtă piele ecologica – textil, volan îmbrăcat în piele, sistem de navigație integrat în bord, jante din aluminiu  și vopsea metalizată.

 

În cadrul evenimentului Chic & Sport by Renault, organizat de importatorul român al mărcii franceze la București au mai fost prezentate modelele Twingo Miss Sixty, Latitude și Laguna Coupé, toate reprezentând polul chic, în timp ce Mégane GT Line, Mégane RS și Fluence Passion au fost alese pentru a reprezenta latura sportivă a designului Renault.