Harry și Meghan Markle vor să revină! Ei au luat o decizie cheie chiar în timp ce toată lumea stă cu ochii pe ei să vadă dacă vor ajunge sau nu la divorț. Asta pentru că presa a speculat că cei doi nu ar trece prin cea mai bună perioadă a relației lor.
La scurt timp după ce unele voci au vorbit de o separare a cuplului, s-a aflat că prințul Harry și Meghan Markle ar avea în plan să se mute din Montecito. Ei ar avea ca țintă ca nouă destinație de locuit – Malibu, o zonă mult mai prestigioasă și apreciată de marile vedete. Aici locuiesc foarte multe celebrități, precum Lady Gaga, Simon Cowell, Cher sau Leonardo DiCaprio.
Vor să revină în orașul în care Meghan a copilărit
Astfel, Harry și Meghan își doresc să revină în orașul în care Meghan își petrecea copilăria, cu intenția de a crea un nou început și de a se simți mai aproape de cercurile artistice și de luminile strălucitoare ale Hollywood-ului.
Cei doi deja sunt în căutarea unei case pe care să o cumpere în Malibu. O altă schimbare important este faptul că Meghan Markle a decis să se alăture celebrei agenții de talente William Morris Endeavour (WME), avându-l ca agent pe reputatul Ari Emanual. Acest pas marchează o nouă direcție în cariera actriței și deschide noi oportunități în industria divertismentului.
De altfel, Meghan și Harry au luat decizia să elibereze complet Frogmore Cottage din Windsor, în urma unei cereri venite de la Regele Charles al III-lea. Decizia a implicat înmânarea cheilor reședinței Windsor către Regele Charles.
Acest lucru a însemnat că locuința este eliberată și va fi păstrată în proprietatea familiei regale. În prezent, în urma hotărârii regelui Charles, Ducele și Ducesa de Sussex nu mai dețină nicio proprietate în Regatul Unit.
Afacerile pe care le au nu merg deloc bine
În ciuda semnalul dat de Prințul Harry și Meghan Markle cum că nu ar fi probleme între ei, se pare că lucrurile nu sunt tocmai roz. Afacerile pe care le au împreună nu merg bine în prezent. De curând, Ducii de Sussex ar fi pierdut contractul de 20 de milioane de dolari cu Spotify, iar popularitatea lor a continuat să scadă.
„Le este foarte, foarte greu să își păstreze reputația brandului lor. Trebuie să se apere în mod constant și se agață de oportunități care nu mai există”, a declarat jurnalistul Tom Bower.