“Se poate spune ca exista loc destul pentru noi concurenti, in special pe segmentul de cliente tinere, vizat de produsele comercializate in magazinele noastre”, afirma oficialii Melo e Grano. In general, orasele vizate pentru deschiderea magazinelor trebuie sa aiba cel putin 100.000 de locuitori, dar strategia retailerului ia in calcul si zonele sau centrele care au in sfera lor de interes minimum 50.000 de locuitori. “Locuitorii Romaniei, in general, si cei ai Bu
“Se poate spune ca exista loc destul pentru noi concurenti, in special pe segmentul de cliente tinere, vizat de produsele comercializate in magazinele noastre”, afirma oficialii Melo e Grano. In general, orasele vizate pentru deschiderea magazinelor trebuie sa aiba cel putin 100.000 de locuitori, dar strategia retailerului ia in calcul si zonele sau centrele care au in sfera lor de interes minimum 50.000 de locuitori.
“Locuitorii Romaniei, in general, si cei ai Bucurestiului, in special, par sa fie luati de valul stilului, rafinamentului si al brand awareness-ului. In plus, asimilarea influentelor vestice in materie de moda este potentata de lipsa cultului economiilor, iar placerea de a face cumparaturi devine tot mai apetisanta pentru romani”, adauga oficialii companiei.
Studiile efectuate de Melo e Grano au aratat ca motivul pentru care tinerele si tinerii sunt dispusi sa cheltuiasca, poate peste bugetul normal, pentru completarea garderobei personale este importanta covarsitoare care se da imaginii de sine.
Sistemul de afacere in franciza pe care il ofera francizorul Melo e Grano se fundamenteaza pe beneficiile oferite francizatilor, in scopul de a accelera extinderea magazinelor sale in Romania. Viitorul partener Melo e Grano, investitorul din Romania, va fi scutit de plata taxei de intrare in franciza, caracteristica sistemelor de acest tip, in general. Premisa si, totodata, ratiunea de la care s-a pornit in eliminarea taxei de franciza este oferta promotionala pe care o lanseaza francizorul italian, in perspectiva dezvoltarii rapide si eficiente a afacerii sale. Investitia initiala totala in operarea francizei Melo e Grano este de aproximativ 50.000 euro.
Pentru o informare detaliata, accesati sectiunea Afaceri Mici – de unde puteti, mai departe, sa transmiteti francizorului candidatura dumneavoastra.