Daimler a obtinut in al treilea trimestru un profit operational de 1,89 miliarde de euro, peste estimari, in principal datorita marcii Mercedes-Benz, informeaza CNBC. Vanzarile companiei in acesta perioada au crescut cu 6%, la 25,68 de miliarde de euro. Compania a raportat o pierdere neta de 1,53 miliarde de dolari, din cauza cheltuielilor de 2,6 miliarde de euro provocate de vanzarea marcii Chrysler.
Vanzarile diviziei Mercedes au crescut cu 12% in al treilea trimestru, la 14 miliarde de euro. Profitul operational al marcii Mercedes a crescut cu 57%, la 1,33 miliarde de euro, iar cel al diviziei de camioane a scazut cu 15%, la 480 de milioane de euro. Veniturile diviziei de camioane au scazut cu 12%, la 7 miliarde de euro.
Daimler a vandut anul acesta o participatie de 80% din Chrysler fondului Cerberus Capital Management, incheind astfel un parteneriat de 9 ani.
In primele noua luni ale anului, Daimler, care si-a schimbat numele luna trecuta din DaimlerChrysler, a anuntat vanzari de 72,9 miliarde de euro, putin mai mari fata de cele de aceeasi perioada din 2006. Pentru intreg anul, Daimler se asteapta sa obtina un profit operational de cel putin 8,5 miliarde de euro.
Sursa: CNBC