Pe segmentul automobilelor de lux, Mercedes concurează cu BMW şi Audi.
Mercedes – divizia de lux a Daimler – va lansa o furgonetă de mărime medie până la sfârşitul deceniului, concentrându-se pe vânzările din Europa, America Latină, Australia şi Africa de Sud, a anunţat vineri compania germană.
"Mercedes-Benz va contribui semnificativ la ţintele noastre de vânzări globale", a afirmat vineri directorul general al Daimler, Dieter Zetsche.
Noua furgonetă Mercedes va fi mai mică decât modelele oferite de concurenţă în SUA, unde piaţa este dominată de modelele F-150 şi Silverado produse de Ford şi, respectiv, General Motors.
Vânzările brandului Mercedes-Benz au continuat să crească în februarie, datorită cererii solide în Europa şi livrărilor ridicate de SUV-uri şi ale modelului C-class.
Luna trecută, vânzările Mercedes au urcat cu 15%, la 120.270 unităţi. În Europa, livrările au crescut cu 17%, la 50.550 vehicule, în SUA expansiunea a fost de 14%, la 23.616 maşini, în timp ce în China avansul a fost de 14%, la 19.979 unităţi.AGERPRES