Pentru a fi la nivelul clasei sportive în care a fost poziţionat, CLA este disponibil cu motoare turbo cu puteri de până la 155 kW (211 CP), suspensie sport şi sistem de tracţiune integrală 4MATIC. Specificaţiile tehnice ale noului model includ cel mai bun coeficient aerodinamic pentru un automobil de serie (Cd=0,22) şi numeroase sisteme de asistenţă, inclusiv COLLISION PREVENTION ASSIST. Acest sistem bazat pe radar atenţionează şoferul cu semnale acustice şi luminoase după ce a fost identificat un obstacol şi pregăteşte Brake Assist pentru o frânare cât mai puternică. Frânarea începe imediat ce şoferul apasă pedala de frână. După ce obstacolul a fost identificat, COLLISION PREVENTION ASSIST calculează forţa de frânare necesară evitării unui accident şi reuşeşte să frâneze pe cât posibil în distanţa rămasă. COLLISION PREVENTION ASSIST oferă protecţie începând de la viteza de 7 km/h (anterior, peste 30 km/h).
Sunt disponibile cinci de dotări. Pentru a ţine pasul cu publicul ţintă, noul coupé cu patru uşi poate integra diverse gadget-uri, permiţând inclusiv rularea aplicaţiilor de smartphone pe display-ul sistemului multimedia. CLA surprinde prin liniile capotei motorului care emană putere şi prin grila cu finisaj „diamond” a radiatorului. Farurile şi luminile LED au fost aranjate astfel încât să creeze efectul de flacără caracteristic luminilor de zi şi indicatoarelor de direcţie. Acestea definesc apariţia mereu energică a CLA-ului.
Numeroasele sisteme de asistenţă oferă sprijin şoferului de CLA pentru o călătorie mai sigură şi mai confortabilă. Echipamentul standard include ATTENTION ASSIST – detectorul de oboseală – şi COLLISION PREVENTION ASSIST cu Brake Assist adaptiv, care acum poate detecta un obstacol începând de la viteza de 7 km/h (precedent: peste 30km/h). Această opţiune se poate combina cu DISTRONIC PLUS pentru a deveni COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS, care încorporează o nouă funcţie. În cazul unui eventual pericol, la care şoferul nu are reacţie, sistemul poate frâna automat de la viteze până la 200 km/h, reducând considerabil severitatea coliziunii. Sistemul poate de asemenea frâna la detectarea unei maşini staţionare şi este capabil să oprească în timp util până la viteze de 30 km/h.
Cu un an înainte de introducerea normei de poluare Euro 6, toate motoarele pe benzină şi dieselul de top respectă standardele acestei clase de emisii. Propulsoarele pe benzină au o cilindree de 1.6 şi 2.0 litri şi acoperă un spectru de putere cuprins între 90 kW (122 CP) pentru CLA 180 şi 155 kW (211 CP) pentru CLA 250. Cele două motoare diesel combină cuplul dinamic obţinut de la turaţii joase cu eficienţa la cele mai înalte standarde: CLA 200 CDI produce 100 kW (136 CP) şi un cuplu maximum de 300 Nm (disponibil la sfârşitul anului). Cu o capacitate cilindrică de 2,2 litri, CLA 220 CDI produce 125 kW (170 CP) şi 350 Nm, emiţând doar 109 g CO2 pe kiometru. Toate motoarele dispun standard de funcţia ECO start/stop şi sunt disponibile cu o transmisie manuală cu şase rapoarte sau transmisia cu dublu ambreiaj 7G-DCT.
Prețurile fără TVA ale noului Mercedes-Benz CLA încep de la 24.200 euro (CLA 180) și urcă până la 32.500 euro (CLA 220 CDI).
Mercedes CLA ajunge la clienți în aprilie. Preț minim fără TVA, 24.200 euro
15 februarie 2013, 13:14
Ultima modificare în 15 februarie 2013, 15:14
Mercedes-Benz susține că odată cu lansarea noului CLA stabileşte un nou segment. Coupé-ul cu patru uşi are cel mai bun coeficient aerodinamic din lume, un design avangardist şi, opțional, sistem de tracţiune integrală 4MATIC. CLA urmăreşte filozofia de design a lui CLS, model care a creat un trend, odată cu lansarea sa, în 2003. Portierele cu geamuri fără ramă reprezintă un indiciu că CLA îşi trage rădăcinile din Concept Style Coupé, pe care îl aduce în producţia de serie.
Etichete: CLA,
lansare,
mercedes,
mercedes-benz,
Mercedes-Benz CLA,
românia
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Porumb sau grâu? Ce este mai avantajos să producem în acest an
- Războiul suprafeţelor: retailerii îşi atacă reciproc pieţele
- Cum se degustă un vin
- Ministrul francez al Consumului: “Spanghero știa”
- Datoriile şi „războiul valutelor”, pe agenda reuniunii ministeriale a G20
- Chevron a mai făcut un pas spre explorarea gazelor de şist în România
- Trei scenarii pentru transformarea calului în vită
- Rezultatul scăderii preţurilor cu 40%: Impact a vândut 100 de locuinţe în 2012
- Iată doi negustori de cai morți de la care a pornit scandalul Horsegate
- Pensiile militarilor vor fi recalculate deoarece s-au constatat greşeli la stabilirea cuantumului