Nicola Mendelsohn, vicepreședintele diviziei pentru Europa, Orientul Mijlociu și Africa, a făcut o predicție interesantă, transmite Mashable. Ea a susținut că, cel mai probabil, peste cinci ani, singurul conținut relevant pe Facebook va fi cel video. Nicola Mendelsohn consideră că un clip reprezintă „cea mai bună modalitate de a spune o poveste” și că „ne ajută să digerăm mult mai multă informație”. Astfel, este posibil ca postările scrise să devină istorie, cel puțin pe Facebook. Ideea Nicolei Mendelsohn poate părea puțin ciudată la prima vedere, însă compania lui Mark Zuckerberg a făcut câțiva pași în această direcție.
De ceva vreme, algoritmul care-ți afișează postările în Feed pune un accent mult mai mare pe materialele video, în detrimentul statusurilor clasice sau pozelor. Astfel, există șanse mai mari ca să-ți apară un clip distribuit de prietenii tăi decât un text scris de ei. Mai mult, funcția de Facebook Live capătă din ce în ce mai multă popularitate, având în vedere că permite transmisiuni în direct pe profilul tău. Rețeaua socială a făcut o schimbare interesantă și la poze, iar acum poți posta fotografii realizate la 360 de grade. În plus, Facebook îți permite să adaugi comentarii sub formă de GIF-uri și stickere, iar de curând a făcut un redesign la emoticoane. Toate astea au descurajat utilizatorii să scrie mesaje și se pare că trendul se va accentua.RADOR