Timp de 30 de zile, 15.000 de meniuri vor fi distribuite în total în cele 5 unități medicale: Spitalul de Urgență pentru Copii ”Grigore Alexandrescu”, Spitalul Clinic de Urgență ”Sfântul Ioan”, Spitalul Clinic Județean de Urgență Cluj-Napoca, Spitalul Clinic Județean de Urgență Craiova și Spitalul Clinic Județean de Urgență ”Pius Brînzeu” Timișoara.
Lansată de compania Betano, ”Masă pentru doi” oferă un ajutor binevenit nu doar cadrelor medicale, dar și industriei HoReCa. Cele 15.000 de meniuri ale campaniei sunt cumpărate de la 15 restaurante din cele 4 orașe, București, Craiova, Cluj Napoca și Timișoara. Într-un moment în care industria HoReca se confruntă cu numeroase dificultăți, sprijinul oferit de „Masă pentru doi” pentru aceste restaurante este mai mult decât binevenit.
Betano “recidivează” astfel prin această inițiativă în sprijinirea cadrelor medicale, după donația de 100.000 de euro făcută în aprilie către Crucea Roșie Română, pentru achiziția de echipamente de protecție.
Prezentă în România din anul 2016, Betano face parte din grupul Kaizen Gaming, unul din liderii europeni din industria de pariuri online. Kaizen Gaming este prezentă în Cipru și Grecia prin brandul Stoiximan și în Brazilia, Germania, Portugalia și România prin brandul Betano.