Pentru acest an Metro, cel mai mare retailer din Germania, se aşteaptă la un profit înainte de dobânzi şi taxe (EBIT) şi înainte de elementele excepţionale de aproximativ 2 miliarde de euro (2,6 miliarde de dolari) faţă de estimarea precedentă, de 2,37 miliarde de euro.
Pentru 2012, rămâne neschimbat obiectivul Metro privind o creştere sustenabilă a vânzărilor, îmbunătăţirea fluxului de numerar şi reducerea datoriei nete, a anunţat grupul german.
Metro AG a raportat pierderi peste aşteptări în primul trimestru din acest an, din cauza reducerii preţurilor la divizia de electronice şi a a cheltuielilor legate de reorganizare. Pierderea netă a fost de 82 milioane de euro (108 milioane de dolari) în perioada ianuarie-martie 2012, faţă de o pierdere de 3 milioane de euro în perioada similară din 2011, în timp ce analiştii estimau pierderi de 55,6 milioane de euro.
Metro Group este una dintre cele mai mari şi mai extinse companii de retail din lume. METRO Cash & Carry este prezentă în 31 ţări cu aproximativ 670 de magazine cash & carry, unde lucrează peste 100.000 de angajaţi.
METRO Cash & Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie 1996, când a deschis primul magazin din Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 25 de centre de distribuţie amplasate în Bucureşti, în Braşov, Constanţa, Timişoara, Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Piteşti, Tg. Mureş, Arad şi Deva.
Sursa: Agerpres