Cum magazinele de tip cash&carry (angro), care teoretic sunt adresate exclusiv micilor comercianți, hotelierilor sau restaurantelor, au pierdut cel mai mult teren în criză, nu doar în ceea ce privește cota de piață, ci și vânzările, nemții de la Metro își cresc aria de acoperire cu un nou format, de dimensiuni medii. Primul Metro Punct (2.000 mp) – „Un concept nou, adaptat la noile cerințe ale pieței“, după cum explica directorul general, Dusan Wilms – a fost deschis, în aprilie 2010, la Satu Mare.
„Deși diferă de restul magazinelor noastre prin suprafață și sortiment, Metro Punct păstrează toate celelalte beneficii acordate clienților profesioniști: ofertele promoționale, programele de loialitate, accesul pe baza legitimației de client“, explică șeful operațiunilor din România, Dusan Wilms. Practic, clienții revânzători din zonă își pot face aprovizionarea „mai rapid și de mai multe ori pe săptămână, decât dacă ar fi la ore distanță“.
Cu o suprafață de vânzare de aproximativ 2.000 mp și circa 3.000 de produse listate, un Metro Punct necesită o investiție de un milion de euro – raportat la 15–20 de milioane de euro cât este nevoie pentru deschiderea unui Metro de mari dimensiuni, care are în ofertă peste 20.000 de articole.
Rețeaua Metro Cash & Carry – cu afaceri de 1,8 miliarde de euro, anul trecut, în România -, numără 30 de magazine în 23 de orașe.
Concurentul direct al rețelei Metro în țară este Selgros.
Metro Cash&Carry deschide al treilea magazin de dimensiuni medii
22 noiembrie 2011, 11:22
Ultima modificare în 22 noiembrie 2011, 13:22
Compania Metro Cash & Carry anunță deschiderea, până la finele lui 2011, a altor două magazine Metro Punct, în Pitești și Turda.Un Metro Punct necesită o investiție de circa un milion de euro.
Etichete: deschidere,
magazin,
metro cash&carry
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Scade rating-ul de țară al Franței?
- Ungaria trebuie să explice de ce acceptă rambursarea creditelor în valută la cursuri bune pentru datornici
- Spania: Banca centrală preia Banco de Valencia
- Flextronics extinde fabrica de la Timișoara
- Incursiune în viitor: Europa anului 2021
- Adamescu junior preia conducerea Astra Asigurări
- Contracte de 1,1 miliarde de euro pentru construcția de nave din România
- Construcţia de nave, în creştere cu 40% anul trecut, 98% fiind destinată exportului
- Ungaria a cerut un nou împrumut de FMI și UE
- Băncile franceze vând pe capete titlurile de stat emise de Italia, Grecia și Spania