Retailerul german Metro, prezent şi în România, intenţionează să lanseze o emisiune de obligaţiuni în valoare de 350 de milioane de euro, cu scadenţă la doi ani, intermediată de Deutsche Bank.

Agenţia de evaluare financiară Moody’s acordă Metro un rating de „Baa2”, în timp ce din partea Fitch şi Standard & Poor’s retailerul beneficiază de calificativul „BBB”, precizează Mediafax.

Grupul Metro desfăşoară operaţiuni în 13 state din Europa de Est, respectiv România, Bulgaria, Croaţia, Cehia, Grecia, Ungaria, Moldova, Polonia, Rusia, Serbia, Slovacia, Turcia şi Ucraina.

În România, Metro deţinea, la finele lunii martie, 44 de magazine, dintre care 24 în reţeaua Metro Cash & Carry şi 20 de hypermarketuri Real. Compania a mai inaugurat, la 2 aprilie, un nou hypermarket Real la Constanţa, investiţie inclusă în perioada de raportare 1 ianuarie – 31 martie.

SURSA: Mediafax