Grupul german de distribuţie Metro, prezent şi pe piaţa din România, este în căutarea unor posibile ţinte de achiziţie de talie mică şi medie, a declarat joi directorul general Olaf Koch, transmite Reuters.
Metro, al patrulea mare grup european de retail, dispune în prezent de fonduri în valoare de aproximativ două miliarde de euro ca urmare a vânzării lanţului de magazine universale Galeria Kaufhof precum şi a operaţiunilor cash-and-carry din Vietnam şi a anunţat deja că vrea să utilizeze o parte din aceşti bani pentru achiziţii internaţionale.
'Suntem într-o continuă căutare', a declarat Olaf Koch, adăugând însă că Metro nu are de gând să facă achiziţii mari ci vizează doar companii de talie mică sau medie. Directorul Metro a subliniat însă că în acest moment nu există nicio ţintă concretă.
Anterior, Metro a anunţat că va vărsa acţionarilor o parte mai mare din profitul său anual sub formă de dividende, compania precizând că programul de restructurare a avut efecte pozitive iar datoria netă s-a redus semnificativ.
Metro Group este una dintre cele mai mari şi mai extinse companii de retail din lume. Metro Cash & Carry s-a lansat oficial în România în luna octombrie 1996, când a deschis primul magazin din Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe.
AGERPRES