Operatorul german de retail Metro Cash & Carry şi-a restructurat portofoliul de mărci proprii, care va cuprinde numai şase mărci distincte, dedicate clienţilor săi profesionişti, care vizează un sortiment mai restrâns. Noul portofoliu de mărci private va fi lansat treptat pe piaţă, în toate cele 30 de ţări în care operează compania, inclusiv România, a anunţat, marţi, retailerul. „Noua strategie privind mărcile proprii se concentrează şi mai mult pe nevoile cl
Operatorul german de retail Metro Cash & Carry şi-a restructurat portofoliul de mărci proprii, care va cuprinde numai şase mărci distincte, dedicate clienţilor săi profesionişti, care vizează un sortiment mai restrâns.
Noul portofoliu de mărci private va fi lansat treptat pe piaţă, în toate cele 30 de ţări în care operează compania, inclusiv România, a anunţat, marţi, retailerul.
„Noua strategie privind mărcile proprii se concentrează şi mai mult pe nevoile clienţilor cheie, cum sunt hotelurile şi restaurantele, clienţii revânzători şi birourile. Cunoaşterea şi înţelegerea activităţii lor ne-a ajutat să dezvoltăm o gamă de produse de calitate, uşor de utilizat”, a declarat, într-un comunciat, directorul general executiv al Metro Cash & Carry, Frans W. H. Muller.
Portofoliu restrâns la şase mărci
Noua strategie prevede un portofoliu redus alcătuit din şase mărci, care asigură o structură clară şi o mai bună înţelegere la nivelul grupurilor ţintă.
Cele şase mărci sunt Aro (cel mai mic nivel de preţ), Fine Food (produse premium), Horeca Select (produse alimentare şi nealimentare profesionale pentru sectorul gastronomic), H-Line (produse nealimentare pentru sectorul hotelier şi gastronomic), Rioba (specialităţi de cafea şi cocktail-uri pentru baruri, cafenele, hoteluri, companii) şi Sigma (produse de birou).
Potrivit companiei, preţul de vânzare al mărcilor proprii va fi cu 10 – 20 % mai mic decât cel al produselor aparţinând unor mărci similare
„Până în 2012, Metro Cash & Carry doreşte să crească procentul de vânzări aferent mărcilor proprii de la 10% cât este în prezent, la 20 %”, se mai arată în comunicat.
Focus pe mărcile proprii: Carrefour şi Real
În acest, în România, lansări de game de mărci proprii au mai avut şi operatorii de hipermarketuri Real, parte a grupului german Metro ca şi reţeau de cash&carry cu acelaşi nume şi Carefour.
Real a lansat mai multe game de mărci proprii în funcţie de nivelul de preţ pe care se situează, în timp ce Carrefour şi-a lansat o marca privată Carrefour situată la nivel mediu de preţ. Pentru gama Carrefour retailerul francez a încheiat parteneriate şi cu producători locali.