Metro şi reţeaua de start-up-uri din SUA, Techstars, susţin pentru al treilea an consecutiv zece start-up-uri care dezvoltă soluţii digitale inovatoare pentru sectorul Horeca.
A treia rundă a programului de mentorat de succes Metro Accelerator for Hospitality, powered by Techstars a început la Berlin, iar zece companii au fost alese din sute de aplicanţi din 52 de ţări.
Timp de trei luni acestea vor colabora cu peste 100 de mentori internaţionali, vor avea oportunitatea de a-şi testa produsele în 500 de restaurante şi hoteluri şi vor primi o finanţare de 120.000 de euro fiecare.
“De când am lansat programul în 2015, am selectat şi promovat 21 de start-up-uri, foarte interesante. Este primul program care leagă industria Horeca şi inovaţiile tehnologice de prim rang. Oferim start-up-urilor oportunitatea de a-şi testa produsele tehnologice şi serviciile în 500 de restaurante şi hoteluri din cinci oraşe europene”, a declarat Andreas Wuerfel, director global innovation community la Metro.
Vor chema, în viitorul apropiat, vizitatorii restaurantelor chelnerul cu ajutorul unui cub iluminat cu led-uri? Vor exista maşini care să amestece cocktail-urile, astfel încât barmanii să se concetreze şi mai mult pe consilierea clienţilor? Acestea sunt numai două exemple pentru modul cum ar putea arăta rutina în restaurantul viitorului, dacă lucrurile ar depinde de start-up-urile care au ajuns în runda a treia a programului.
Testul real va fi Demo Day, care se va desfăşura în Munchen pe 12 decembrie.